Tot wanneer gingen jullie babs in badje met standaard en hoe hebben jullie het gedaan toen jullie babs rond de 9 maanden was
Hier heeft Youri er tot 6 maanden in gezeten en toen lukte het echt niet meer, nu gaat hij lekker in de gootsteen gaat prima! Moet wel alles bedekken want op het water slaan is nog steeds het leukst
Ons zoontje is bijna 1 jaar en die gaat er nog steeds in. Tot 9 maanden of zo ging hij liggend op een badsteuntje in het badje. En nu gewoon zittend op een antislipmatje. Wij zetten het badje trouwens op de bodem van de douche, dan kan meneer lekker spetteren en loopt het water vanzelf weg. Douchegordijn aan 1 kant dicht. Werkt prima.
Onze zoon heeft er maar tot 6 weken in gezeten. Sinsdien gaat hij met ons in bad of onder de douche. Het water blijft dan langer warm en hij vindt het veel leuker (en wij ook). Ga het kleine badje van zomer buiten gebruiken. groetjes Simke
Wout was ook nog niet zo oud toen we het badje niet meer gebruikte. Hij gaat mee onder de douche, of hij gaat in badje. wij hebben een dichte lage wasmand als badje hij vind het geweldig.
2 maand...ze vindt het geen bal aan dat ding en sparteld liever in het grote bad in zo`n inlegstoeltje
Zoë ligt in het grote bad in een zitje, kan ze heerlijk met haar benen stampen! Ze gaat ook mee onder de douche. Of ik leg haar in het zitje, doe de stop in de kuip en sproei lekker op haar met de douchekop, vind ze ook heerlijk. In het kleine badje lukt niet meer, ze zet zich steeds af met haar voeten en knalt met hoofd tegen de bovenkant en al het water spat eruit als ze zo wild aan het spetteren is! twinny
Mijn dochter tot een maand of 5, daarna paste het niet meer. Nu leg ik haar in een laagje water in het gewone bad, zodat ze alle ruimte heeft om te spetteren (met name met haar voeten). Zitten gaat ook, maar das toch meer een belasting voor mijn eigen rug, aangezien zelfstandig zitten nog wel erg riskant is. Ik moet er dan gebukt bij blijven. Het badje ga ik in de zomer wel gebruiken , kan ze daar in zitten.
Ze gaat hier ook steeds vaker mee in het grote bad. Ze is zo wild in het badje, je bent zelf doorweekt als je haar hebt gewassen. Ze vindt het prachtig om hard in het water te schoppen en zich af te zetten. Ze heeft zo'n ligstoeltje in het badje en heeft sinds kort ook door hoe ze haar kont op kan tillen en zo zich uit dat stoelje te wurmen. Of ze legt haar been gewoon over de rand van het badje...ja het is een typje!
Heb het alleen in de kraamtijd gebruikt dus een keer of 5a6 ze zit lekker in het grote bad in zon ligding die je verstellen kan (geen idee hoe die dingen heten)
Kynan wil echt niet liggen in bad, ook niet even om zn haren uit te spoelen. Hij past ook niet meer in het badje. Als hij zit glibbert hij alle kanten op. Heb het badje nu opgeruimd en zet hem gewoon in de wastafel Zit ie een stuk steviger, hij vind het leuker, het is makkelijker en ik verbruik minder water (Ps we gaan ook regelmatig samen onder de douche of in het grote bad)
Thyron is nu bijna 10 maanden en past er nog steeds in, hij zit in het badje. In het huis waar we nu wonen hebben we helaas geen bad
Joris is vanaf ongeveer 5 maanden al niet meer in het badje met standaard geweest. Als hij nu in het badje gaat staat het badje in de douchebak voor het spetteren! Maar meestal gaat hij onder de douche...
Wij hebben Daan tot 10 maanden in zijn gewone badje gedaan maar gaat ok vaak mee onder de doche. Nu hebben we een bibabad gekocht en dat vind hij geweldig al die ruimte en een ideale oplossing als je geen bad hebt
Lotte gaat nog steeds in het badje in de douchecabine (ze zit dan op antislip matje). Nu wel zonder standaard vanaf denk ikm 9 maanden. Toen werd het te gevaarlijk. Ze vindt het nog heerlijk!
hier beide kids erg kort gingen erg snel bij ons in het grote bad of mee onder de douche de broers vinden het geweldig samen in bad
Zoë is vorige week al met mij mee geweest in het 'grote'bad. Net zo makkelijk en nog veel gezelliger!
tot 3 maanden een tummytub gebruikt, toen paste het niet meer. toen over op een badje met zon ligstoeltje erin. 3 of 4 keer op zijn kamertje met de steun, toen het badje maar in de douchebak, minder gesleep en minder dweilen zet ook vaak dat steuntje zo in de douchebak, gaan we lekker samen onder de douche.
Luuk ligt nog steeds in het badje met standaard. Hij vindt het heerlijk en ligt heel relaxed...Ik vind het erg fijn om hem daarin te badderen. We hebben zelf geen bad dus ben nog een beetje aan het bedenken hoe we dat straks gaan doen als hij niet meer in het badje wil liggen. Iemand tips?