baby en enge tv-programma's

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sydneys, Apr 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

#1 sydneys, Apr 10, 2013
    Last edited by a moderator: Apr 10, 2013
    Mn vriend kijkt graag naar walking the dead, daar heb ik geen probleem mee maar als ons mannetje zijn avondfles krijgt staat dat dus soms ook op.

Dylan vind de tv geweldig dus hij probeert er altijd naar te kijken.

Ik zeg altijd tegen mn vriend dat gij dylan moet omdraaien zodat hij die enge dingen niet kan zien en daar hebben we vaak een meningsverschil over.

Hij wil dylan zijn laatste flesje geven en knuffelen maar draait zijn gezichtje dus niet om als die zombies op tv zijn, net hadden we er weer een meningsverschil over

Kunnen baby's zulke programma's meekrijgen?

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    4,390
    1,667
    113
    Female
    Randstad
    Me dochtertje zat vaak bij me op schoot als we keken. Snapt ze toch niet.. Als ze wat ouder is (8mnd ofzo) kijken als ze slaapt. Ik denk niet dat nu kwaad man. Hooguit geluid wat zachter wanneer dr geschoten wordt maar daar worden ze steeds creatiever med dat dat niet nodig ks haha ;)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

ook naar zulke enge beelden als walkimg the dead?

ik heb echt angst dat hij het meekrijgt maar mn vriend verklaart me voor gek :p dus zitten we beiden vaak gespannen voor de tv, we ergeren ons aan elkaar :p

4. SharonR

SharonR Actief lid

Jan 17, 2012
    468
    0
    0
    Wij kijken die serie ook en ik herken de discussie maar al te goed, helaas.. ;) Het zal allemaal nog niet zoveel uitmaken bij een kindje van drie maanden, maar het ook het gevoel dat je er zelf bij hebt. Ik zeg liever niet.

5. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Als ik de fles geef of als ze gewoon wakker is, draai ik altijd mn kleine meid weg van de tv. Ze vindt het erg interessant, maar tv kijken voor zo'n kleintje schijnt teveel indrukken te zijn (zombie's of geen zombie's) Soms heeft ze weleens zo'n bui dat ze toch probeert te draaien, dan zetten we de tv uit of ik houd haar wikkeldoek iets hoger voor haar hoofdje zodat ze het niet kan zien. Wij denken er allebei hetzelfde over, dus het lijkt me lastig als je allebei dan een andere mening hebt hierover. Vooral bij zombie's.... brrrrrr.. haha. Misschien dat het ergens op internet staat beschreven dat baby's beter nog geen televisie kijken en dat je dat aan je vriend kan laten lezen?

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik zou die kleintjes er niet naar laten kijken. Idd hoofdje de andere kant op of de TV even uit.

7. adi

adi Niet meer actief

Een baby van 3 maanden ziet alleen maar kleuren op een tv, dus die zombies krijgt ze niet mee (en hoe zou hij moeten weten wat dat is? ;) )
    maar de geluiden kunnen wel heftig zijn, waardoor zo'n kleintje overprikkeld raakt.

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Dit precies. Mijn man kijkt dit ook en toen mijn dochter nog de hele abond bij ons was wilde ik dat niet vanwege de harde geluiden. Ook bijvoorbeeld game of thrones vond ik niks. Wij hebben dus avonden lang naar de praatprogramma's van de publieke omroep gekeken :cool:

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tot een jaar hoef je je sowieso over dit soort dingen geen zorgen te maken, ze kunnen het niet goed zien en begrijpen uberhaupt niet wat een zombie of een spook is. Maar ze kunnen inderdaad wel overprikkeld raken van veel geluiden en kleuren.

10. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Wij keken alle 'die hards' met onze baby. Heb wel even opgezocht of hij het meekreeg, maar schijnt niet zo te zijn :)

11. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    ik kijk ook heel graag naar horror films en enge dingen, maar voel me toch schuldig als ik dan mn meisje op schoot heb met de fles. Vaak drinkt ze met haar oogjes dicht of een handje op haar oogjes, maar als ze zo'n bui heeft dat ze koste wat kost WIL zien wat er op tv is ;) (haha heb dan net een wokkeltje op schoot :)) dan kies ik voor haar en doe ik de tv uit. Dan mis ik maar een stuk, zo belangrijk is het toch ook niet, die tv...

12. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

Jun 5, 2011
    1,180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Mijn vriend gamed heeeel vaak, en daar zitten vaak ook wel wat gruwelijke dingen in, maar laat Emma gewoon kijken als ze dat wil. Éen spel is echt favoriet, en het muziekje daarvan ook, daar kan ze naar blijven kijken. Misschien als ze t straks echt gaat begrijpen letten we ''iets'' beter op.

Horrorfilms etc kijken wij meestal 's avonds, dan ligt ze op bed.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    kleine zal het nog niet mee krijgen maar gaat wel een gewoonte worden van jezelf (dit geval je man) om je kleine erbij te houden op latere leeftijd omdat je t altijd zo heb gedaan. en op een gegeven moment gaan ze het dus wel meekrijgen. Waarom je kleine eraan blootstellen, kleine moeite om je kleine om te draaien lijkt me.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hahahaha geweldige omschrijving :D

Share This Page