dochtertje heeft van de sint het eea gekregen zoef zoef plus de dierentuin die we al hadden. Nu zit ik dus met wat grote stukken te kijken en mijn vraag is dus hoe bergen jullie dit op. Ik heb voor het speelgoed nu allemaal bakken van de Ikea (die gekleurde roze, groen, blauw met deksel en wielen) in de kelder kast staan maar de grote delen passen dus niet in de bakken Iemand tips?
Mijn zoontje heeft de toet toet garage en de treinset. De garage staat standaard op het speelkleed met de losse autootjes. De losse wegdelen en de gehele treinset zitten in een plastic Ikea bak (daar speelt hij nog niet veel mee). De hele garage opruimen gaat niet, maar ik vind ook dat een deel van het speelgoed er gewoon moet staan. Zoontje is 14 mnd, dus pakt nog niet zelf dingen uit bakken uit een kast. Dochter van 3,5 wel dus haar spullen zitten meer in bakken opgeruimd.
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjIubnPjczJAhUBlg4KHQh_BuEQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fpin%2F290974825897604813%2F&bvm=bv.109332125,d.ZWU&psig=AFQjCNH9-axN1U6uS75NGmlztcenV5EESg&ust=1449658635845199 wij hebben deze mand in de grootste maat, daar zit alle toet toet in op de auto's na, die staan in een bak in de kast
Ik zet de grote stukken gewoon op zijn slaapkamer en de wegdelen en kleine stukken in die ikea bakken wat jij ook hebt
Wij hebben idioot veel toet toet en ik heb het in 2 enorme bakken van de action zitten. Zal zo even een foto maken. Edit: de foto! 2 hele grote bakken waar de oudere garage makkelijk inpast, de parkeertoren ook. Daarnaast zit de treinbaan, het racecircuit, meerdere sets wegdelen, race en lanceerbaan, etc, er ook helemaal in. In dat ladekastje zitten in de onderste la al z'n toet toet auto's
Een grote speelgoedkist op zijn kamer. Af en toe komt het naar beneden en staat het de hele dag in de woonkamer. Speelt hij er niet meer mee, gaat het gelijk weer naar boven.
Hier dus gewoon zo op zijn kamer. Van die ikea bakken is 1 voor alle wegdelen en wasstraat en 1 voor de toettoet trein
Ik wilde graag dat dochter al vroeg zelfstandig speelgoed zou kunnen kiezen en pakken in de woonkamer. Maar ik wilde wel dat het speelgoed 's avonds in de woonkamer opgeruimd was (deurtjes dicht en opgeruimd ). Ze had toen ook nog de Little People boerderij (groot ding), dus ik zocht wel naar iets waar alles bij elkaar gezamelijk in konden. Via marktplaats heb ik een grote diepe oude TV kast gevonden. Groot ding, maar past ook zo goed als al haar speelgoed in, en de hoogte van de planken kan ik zelf indelen. De Toet Toet staat hier op de bovenste plank, de brandweer, vliegveld en stoplicht staan los op de plank, en de roze curverbak zit vol met wegdelen en auto's (alle soorten auto's trouwens). De Toet Toet oude garage had ik tweedehands, maar weggedaan omdat ik het zo'n groot ding vond en niet echt bijzonder. Grote Little People boerderij is inmiddels ook weg. Hou wel van wat opruimen en wil ook geen overdaad aan speelgoed dus meer Toet Toet krijgt ze voorlopig niet.
Heel simpel, wij hebben haar toettoet garage op zolder gezet De dag nadat ze hem gekregen had, heeft ze hem tot 2x toe finaal in elkaar getrapt haha, dus we gaan het later nog een keer proberen
Wij hebben een 100 liter bak van de action voor de wegdelen etc en een 24 liter bak van de action voor de auto's. Wat er niet in past staat erop. Misschien dat ik binnenkort nog een 100 liter bak aanschaf. Mama vind toet toet net zo leuk als de kleine het vind