We hebben een redelijk kleine tuin. Te klein voor een speeltoestel of lekker met de bal te voetballen dus zijn aan het denken om een grote zandbak te kopen in combinatie met wat bruder speelgoed. Welke maat heb je dan nodig om leuk te combineren met bruder? en waar moet ik op letten bij aanschaf? Wil er geen muizenfamilies in krijgen
heel eerlijk, wij hebben een bruder vrachtwagen, maar zo geschikt is hij niet met dat zand. Wel om bv in de laadbak te hebben, maar om er mee door het zand te rijden niet. Hij kraakt en piept daarna wat. Wij hebben normaal vierkante zandbank en het is best een groot ding. Zou voor in de zandbak toch gewoon een zand/kiep wagen die daarvoor is gebruiken tot hij groot genoeg is om dat ding netjes buiten de zandbak te houden O en mocht je nog bruder willen aanschaffen. op amazon.de scheelt het een hoop in prijs.
Ik zou ,denk ik, een zandbak ingraven. Dan kan de vrachtwagen volgeladen worden bij de zandbak en de tuin doorrijden. Als er zand op een andere plaats gestort is, kan het gewoon weer in de zandbak geveegd worden.