Dreumes 17 mnd overstuur met inslapen!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door karlijn04, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijn04

karlijn04 Nieuw lid

25 nov 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,
    Ons zoontje heeft nu al n paar weken moeite met inslapen.
    Na het naar bed gaan ritueel, huilt hij meteen in zn eigen bedje. We laten hem dan even huilen, maar hij raakt overstuur. waardoor slapen niet lukt.

We hebben al vanalles uitgeprobeerd. Ook laten slapen op n andere kamer. daar ging het even beter, maar vervolgens ook daar drama. Verder kreeg ik van iemand re horen dat hij wellicht iets onprettig ziet op zn kamertje. Heb n afspraak.staan omons huis te laten reinigen (energetisch), maar dat duurt nog 3 wkn.

Ons zoontje wordt echt helemaal overstuur..dus toen heb ik hem sinds vorige week laten inslapen bij mij op bed en dan vervolgens weer in zijn eigen bedje gelegd. ik weet dit is verkeerd, maar ik wilde zo graag dat hij ging slapen. Nu zie ik ook indat ik hem verwend heb. Ik wil vanavond starten met in zijn eigen bedje laten slapen. maar weet zeker dat hij helemaal overstuur zal raken. Laten huilen en om de 10 minuten troosten. Maar troosten kan alleen als ik hem oppak. Hij gaat nl meteen in zn bedje staatn met zn armpjes omhoog.

Wie heeft er tips???

Groetjes

2. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ik ken het! Ons zoontje is nu 12 en halve maand.. en als je hem op zijn bed legt raakt hij al helemaal overstuur.. Geen idee waarom! Dat duurt bij ons nu al een best poos.. aantal maand, zeker!! Dus wij doen nu ook; bij ons op bed in slaap brengen en dan overbrengen naar zijn eigen bed en dan slaapt hij goed! ja zo verwen je hem misschien wel.. maar om hem zo overstuur te zien, elke keer maar weer.. heel zielig! Ik lees dus even met je mee!!

3. karlijn04

karlijn04 Nieuw lid

25 nov 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, oke ben ik niet de enige!!
    Maar we gaan hem vanavond toch in eigen bedje laten inslapen..wr op de andere kamer waar iets meer licht is.

We hebben toch t idee dat hij verwend is. Hij hoeft maar in mijn armen of in ons bed te liggen en hij is stil en doet zijn oogjes dicht.

Het is wel slopend om telkens nr zn kamertje te gaan en hem te zien huilen maar om dit te doorbreken moeten we dit doen...
    Ben benieuwd komende dagen.

Greetz kar

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat heeft Nina ook even gehad! waarschijnlijk de 17 maanden sprong... Wat bij ons hielp even naast haar bedje zitten tot ze sliep dan was het wel goed.
    Binnen 10 min sliep ze dan... Het is maar even een paar weken geweest.

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Mijn meisje is nog wat jonger, maar zij heeft van tijd tot tijd ook periodes dat naar bed gaan een drama is. Meestal valt dit samen met een sprongetje, een tandje of een virus. Misschien is het bij jullie ook gewoon een periode? Waarschijnlijk heb je alles al geprobeerd, maar wat hier vaak helpt is in bedje leggen en er dan bij blijven zitten (handje vasthouden, zachtjes praten, hoofdje strelen) tot ze slaapt. Dit kan soms best lang duren, maar zo voorkomen wij meestal wel dat ze overstuur raakt.

Wat betreft onprettig dingen zien, zou ik eerder denken aan schaduwen of speelgoed dat er in het donker eng uit kan zien en niet zozeer aan paranormale zaken. Heb je gecheckt welk uitzicht je kindje heeft vanuit z'n bedje? Misschien helpt het om een pop of beer ergens anders neer te zetten of kleren ergens anders op te ruimen, etc. Gewone dingen kunnen er in het donker best eng uit zien voor een kindje. Ik zou zelf niet zo gauw uitgaan van een paranormale oorzaak voor dit soort volkomen normaal gedrag.

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dit komt ook bij ons vaak voor. Dan toch een tandje, zoals laatst kreeg ze blijkbaar ineens al haar hoektanden. Dan is t ook huilen dat ze niet in bed wil.

Als je nu op een stoel bij m blijft, dan is mama er wel. Wellicht dat ie dan t ritmebweer te pakken krijgt?

7. karlijn04

karlijn04 Nieuw lid

25 nov 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja 17 maandensprong.. had ik niet aan gedacht.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sprongetjes tijd, ik herken dit erg van m'n dochtertje toen!

9. karlijn04

karlijn04 Nieuw lid

25 nov 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,
    Het inslapen gaat sinds paar dagen iets beter.
    Ik laat m even huilen in bedje..vervolgens ga ik op n krukje op zijn kamertje zitten met hem in mn armen. in bedje nu speelgoedlichtje aangezet.
    na 5 min doezelen..leg ik m in zijn bedje en gaat heerlijk slapen. Dus dat hysterisch huilen laten we zitten..gaat hopelijk n keer over. Hij wilt gewoon niet toegeven aam zijn slaapje. Ik moet hem even helpen hiermee.

Bedankt voor de adviezen

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Welkom in de 17 maanden sprong jolisa zit er nu ook midden in pf

Deel Deze Pagina