Volgende week vertrekken wij op vakantie richting Spanje. We hebben voor ons zoontje een dvd speler en willen voor deze rit graag leuke, nieuwe dvd's maar ook cd's met leuke liedjes. Welke dvd's en/of cd's zijn bij jullie een hit?
vof de kunst,......liedjes van annie m.g. schmid, kun je kopen bij de hema,....mijn zoontje vindt hem helemaal geweldig! Ook dirk scheele is een aanrader ook verkrijgbaar bij de hema. Qua dvd,.....zandkasteel,...is echt een topper!
Thnx voor de reacties, zal vandaag even bij de Hema kijken! Bumba, Plop en het zandkasteel vindt mijn zoontje al niet meer zo leuk. Toen hij iets jonger was wel maar we merkten de laatste tijd dat hij er een beetje op uitgekeken is. Thomas de trein vindt hij wel leuk maar daar hebben we ook al 5 dvds van en ik zou wel wat afwisseling willen. Ice Age is hij ook helemaal weg van, maar die hebben we nu al te vaak gezien haha.
DVD'S die hier succes hebben zijn: cars, ze hebben ook een dvd met allemaal korte filmpjes. Roary, ernst bobbie en de rest.
de musical van woezel en pip www.kinderdisco.nl de dvd van in de maneschijn onze dochter is al een disney fan en kijkt graag: Rattatouille ('de muis' ) Happy Feet (de pinguin) Cars (auto's!) Diverse dvd 's van Winnie de Poeh Finding nemo is misschien ook wel leuk (visjes!)
Onze oudste heeft elke week een nieuwe favoriet *zucht* Maar disneydvd's zijn altijd goed Dumbo Finding Nemo Verder Buurman en buurman is echt de hit van het moment. kro kinderseries op dvd zijn ook erg leuk (ook voor papa en mama) Linus Abi Adriaan Cd's we hebben de pippi langkous musical sprookjeswonderland cd roltrap naar de maan (klein orkest) Verhaaltjes van nijntje
DVD: Woezel en Pip, Buurman en Buurman, Pingu, het Molletje CD: Ageeth de Haan, Woezel en Pip, Jip&Janneke, Knofje, ed
Super bedankt! Heb vanmiddag een paar dvd's gekocht: Finding Nemo, Ratatouille, Elias en Happy Feet. Ook hebben we samen muziek uitgezocht. Ik las op internet veel positieve verhalen over de liedjes van Dirk Scheele maar dat vond mijn zoontje helemaal niet leuk. Die hebben we dus maar niet gedaan. Wel hebben we gekocht/gedownload: Mini Disco (super leuk! Zowel de cd in de maneschijn als de internationale cd), Lady Gaga (Hij danst hier altijd op haha) en woezel en pip. Nou ik geloof dat we nu wel klaar zijn voor de lange reis.
De theatervoorstellingen van Piet Piraat! Vooral Mango Eiland en Esmeralda (oid) Daar blijft ze om vragen.