Hoelang in welke maat pampers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stefanie78, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Kijk dit is mijn eerste dus ik zit nog vol met pampergroei vragen maar weer wat geleerd dus....maatje 4 kan echt heeeeeeeeeeeeeeeeel lang mee :) lol

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook kindjes die tot 7 maanden groot waren met lekkere spekjes, maar daarna zijn ze minder hard gaan groeien en dat is zo bij de meeste kindjes. Maar hier zijn ze echt groot geboren en na een jaar was hun gewicht maar net verdubbeld en het zijn nu echt ukkies :)

Ik weet niet of het zo bijzonder is, met 2,5 jaar in dezelfde luiermaat. Als baby waren ze hier dus groot, als dreumes en peuter klein. En Lisa heeft sondevoeding gehad en woog daardoor met 5 maanden al 9 kilo :)

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier paste ze mt 4 volgens mij prima maar lekte ze door. Aangezien ze soms flink kan drinken, hielden de luiers het niet meer.
    Volgens mij zit er qua grootte niet veel verschil in.
    Zoals het nu lijkt kan ze 4+ nog heel lang aan en we hebben een slank meisje dus wie weet gebruiken wij 5 hier ook niet.

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

4+ is iets breder
    onze dochter zit nu in 4 en past evt ook 4+
    ze is nu een half jaar.
    ik verwacht echt wel dat ze daar een jaar of wat inzit, ik hoop het maar, want heb de wehkamp actie goed gebruikt haha

5. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Mijn dochter word zondag twee jaar en ze weegt 15 kilo ik koop voor haar pampers active 5+ maar die zit al strak dus heb ik pampers active maat 6 gekocht lijkt op onderbroekje luier die je zo op kunt trekken.

Nou ik heb die geprobeert en ze deed het aan maar zat veel te strak ik begrijp er niks van is maat groter en pampers active 5+ zit veel lekkerder als die maat 6

Maar zijn er geen gewone pampers active groter maat dan 5+ dus niet in die vorm van onderbroek.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mijn zoontje is 12 weken....en zit in maat 3 :$ ( weegt nu 6-6.5 kilo )
    Lees dat er hier veel met 6 maanden in maat 3 zitten

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Nou Elise zat met 3 maand ook al in 3 hoor en zit van de week al in 4 en is nu ruim 8 kilo...tja kunnen niet allemaal van die sprietjes zijn :)

8. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    #28 Cynthia1978, 23 nov 2011
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
    Mijn oudste dochter is 3 en draagt 4+ (s'nachts alleen) en de jongste is 7,5 mnd en draagt 3.

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

haha ik heb zeker geen sprietje maar gewoon een jochie met klein kontje ;). hijw eegt nu denk ik zo'n 7,5 kilo maar kan er ook naast zitten. het ligt ook wel vaak het het geboorte gewicht een groot/ zwaarder kindje zit sneller in een grote luier dan een klein/licht kindje zoals hier.

10. Coconut

Coconut Actief lid

31 jul 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer je over houdt kun je toch altijd weer voor een leuk prijsje verder verkopen.

11. misa

misa Niet meer actief

Ik koop altijd een andere maat als het mijn zoontje niet meer mooi past of als hij doorlekt. heb nog nooit naar de kilo's gekeken. :)

Deel Deze Pagina