droge wangetjes

Discussie in 'Verzorging' gestart door malka, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Hallo!

m'n dochtertje heeft echt hele droge wangetjes. Ik gebruik Weleda, maar heb niet het idee dat het helpt. Iemand een idee??

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Zwitsal heeft ook speciale creme voor droge wangetjes, misschien dat die wel helpt...

3. verse mamma

verse mamma Actief lid

27 aug 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje heeft ook vaak droge wangetjes, vooral sinds we gaan zwemmen. Ik vind bepanthen wel fijn daarvoor.
    Maar het is ook een beetje uitproberen denk ik

4. wolly

wolly Niet meer actief

Ik gebruik voor Jayden de Bepanthen zalf en is erg fijn en brand niet.

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hier idd ook Bepanthen, zowel de zalf als de creme. Is echt het enige wat helpt bij ons.

Pim

6. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Mijn zoontje heeft het ook gehad en ik gebruikte zwistal voor op het wangetje.
    Was met 2x per dag smeren na 3 dagen weg.

7. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb bepanthen geprobeerd, dat hielp niet. Nu heb ik droge wangetjescreme van de kruidvat, en die helpt heel goed.

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik gebruik zoete amandelolie, heerlijk! :)

9. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Je kunt bij de apotheek ook cetomacrogol kopen. Mijn kindje heeft eczeem en het begon met hele droge wangetjes (hoop dat het dat bij jou niet wordt). Dat is alleen maar vet en geen toevoegingen, wordt ook bij eczeem voorgeschreven door de arts. Het is niet duur en je mag het onbeperkt smeren.
    Tip: altijd insmeren voordat je naar buiten gaat, zeker met die schrale wind nu.

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik weet niet welke je hebt van Weleda, maar ik vind nu het wat kouder wordt die 'weer en wind' creme van Weleda echt super!

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Heb Weldea en zwitsal geporbeerd (speciaal daarvoor) maar beste hielp Bepanthen! (zoals vaker gelezen hierboven!)

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik gebruik voor marin vaseline

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb Vaseline Lanette creme gehaald bij de apotheek, werkt super.

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik gebruik nu zwitsal creme maar helpt voor geen meter. Nu heeft Jacob over zn hele lichaam een extreem droge huid en ik flink eczeem. Morgen ga ik even met hem naar de HA om ernaar te laten kijken. Ben bang dat hij het ook gaat krijgen.

15. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    Mijn dochter heeft ook erg droge wangen en had daar flinke pukkeltjes van. De Ha schreef lanette creme op. Werkt als een tierelier.

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, die vind ik ook super, helpt echt! Moest even wennen aan de geur, maar mijn zoontje vind het heerlijk als ik zijn gezichtje ermee insmeer. Als ik het een dag niet doe, zoals gisteren met die wind heeft hij meteen weer schrale wangetjes. Vandaag weer 1x gesmeerd en meteen weer zachte wangen!
    Van Kruidvat en Zwitsal kreeg hij pukkeltjes.

17. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Voor Naomi gebruik ik gezichtscreme van Balneum. Werkt echt super goed!

18. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik smeerde eerst de gezichtscreme van Lief. Deze ruikt heerlijk maar was niet vet genoeg. Nu gebruik ik bepanthen al een week of twee, maar de wangetjes blijven maar schraal. Ga toch maar weer wat anders proberen.

19. Anique

Anique Niet meer actief

Can heeft er ook last van, Bepanthen werkt inderdaad heel aardig, maar van de winter werkte dat ook niet meer genoeg, toen ben ik even naar de huisarts gegaan, en daar heb ik vaseline-lanette van gekregen, dat is hele fijne zalf, en dat werkt als een trein voor Can.

20. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Gewone vaseline, hielp bij onze zoon erg goed (is nog goedkoop ook )Het is zo'n potje.

Deel Deze Pagina