kleertjes schoon krijgen

Discussie in 'Verzorging' gestart door melody, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Melody heeft vaak last van spuitluiers! :(
    Opzich niet erg natuurlijk maar het komt nog wel eens voor dat het langs de luier is gelopen in haar kleertjes...
    Na het wassen zitten hier dan nog steeds vlekken van in!

Wat kan ik hier het beste aan doen?
    Aangezien we niet elk kledingstuk apart kunnen gaan wassen,ligt het meestal wel even een paar dagen voordat het de wasmachine in gaat.

Heb het nu net in een sopje gezet met shout erdoor... hoop dat het werkt!

2. Niet meer actief

ik was die kleertjes wel meteen, want dan heb je gewoon de meeste kans dat het eruit gaat. Maar ook hier de nodige bewijzen van romperstront te vinden hoor... Maar dat zit toch onder de kleertjes!

3. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik gebruik biotex, die in het groene pak. Een nachtje laten weken en de vlek is weg.

4. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Meteen even uitspoelen onder de kraan, zodat het ergste weg is. Dan een nachtje in een emmer met Vanish (gewoon koud water) of langer als je nog niet gaat wassen. En dan in de wasmachine. Succes verzekerd!

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik zou ook idd eerst ff uitspoelen en als je nog niet genoeg was hebt, zou ik er vanish op spuiten! Werkt super hier, heb een kind dat wel paar maanden aan de spuitluiers zat... :( is gelukkig eindelijk over! :)

6. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Heb gister haar pakje in heet water met shout gezet en savonds gewassen.... helaas nog steeds een mooie bruin gele vlek!

Ga het vandaag proberen met biotex...

Als dat ook niet werkt doe ik nog wel een poging met vanish.

Bedankt voor de tips!

7. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    zodra er een vlek in zit, in een emmer met KOUD water zetten... op de vlek spuit ik dan biotex....

is de vlek er dan nog niet uit? gewoon dreft (afwasmiddel) puur op de vlek spuiten, ff erin wrijven, en dan uitspoelen en wassen....

8. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik spoel het onmiddelijk met heel heet water uit en leg het dan te week in water. Heet/ koud, verschilt nog wel eens. Totdat ik de volgende was ga draaien. Dan neem ik het mee.

Deel Deze Pagina