IK kreeg vrijdagavond half 7 mijn spoedKZ en ben zondagmiddag naar huis gegaan. Ze wilde mij nog 1-2 dagen houden, maar was zo emotioneel en in de ar van alles en had zo erge heimwei dat ik zaterdag nacht huilend zei dat ik de volgende dag naar huis ging, en dat hebik ook de hele zondag volgehouden en had zelf zo goed als kwaad dat het ging (flink doorbijten) me spullen al gepakt dus ik ben gewoon gegaan. De broeder kwam van nou ik hoorde dat je echt naar huis wilt bla bla en hij zei toen nou we zullen even kiijken. Dus ik zei niks kijken, kijk jij maar, en toen wees ik naar me tassen en zei IK GA... haha erg dat ik zo geweest ben maar wilde ECHT naar huis. De KZ zelf, tja daar voel je niets veel van, behalve het letterlijk boren van 2 verpleegsters in me buik odat kyan dr niet uit wilde. Maar daarna.... mzz viel tegn, zeker de eerste dagen maar herstel ging wel snel hoor
Bij mijn eerste lag ik 4 dagen. Bij mijn 2e 3. Ik raad je alleen wel aan, mocht je een keizersnede ondergaan zeker jezelf niet te overschatten (heb ik wel gedaan namelijk) en eerder naar huis te gaan. Je moet niet vergeten dat het erg veel energie kost en je al een kleine rond hebt lopen. Ik heb mijzelf dus wel overschat en mocht daarna echt 6 weken NIKS doen. Nu moet ik weer een keizersnede en ditmaal ga ik voor de volle 5 dagen hoor! Wil niet weer zo lang in de lappenmand zitten!
ohh ik zie zo tegen een keizersnee op, krijg je dan trouwens ook een cateter, en kan de verdoving alleen via ruggeprik? ben erg blij met dit topic!
8 dagen ivm pre-eclampsie/HELLP. Mocht toen weg omdat ik in het ziekenhuis niet sneller zou herstellen als thuis en het was verantwoord.
@ zogezegend, ja je krijgt een catheter. Bij mijn geplande na de ruggeprik bij mijn spoed voor, maar toen had ik zoveel pijn dat ik het amper gevoeld heb. Verdoving kan alleen via ruggeprik ja, het voelt even vervelend en is misschien wat eng maar het grote voordeel is dat je de hele bevalling meemaakt en je kindje ook te zien krijgt. Anders ben je onder narcose en maak je dus niks mee. Nou dan kies ik liever voor optie een hoor! Eerst verdoven ze het plekje waar ze de prik gaan zetten dus je voelt het niet zo heel erg hoor!