Kadotje grote zus

Discussion in 'Zwangerschap' started by sadieraven, Apr 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey meiden.

Ik word over 2 weken ingeleid en heb een dochter van 6 jaar.
    Aangezien ik het alleen heb staan doen en dus financieel behoorlijk krap heb gezeten, heeft mijn dochter dus wat minder gekregen. Ik krijg babypakketten binnen maar daar zit niks voor een grote zus bij en zie dr toch best een beetje teleurgesteld kijken wat ik best snap.

Ik vroeg mij of jullie een idee hebben voor een leuk 'grote zus' kado voor mijn oudste voor na de bevalling :)

2. butterblue

butterblue Bekend lid

Nov 7, 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hoi! Mijn oudste was (en is) helemaal wild van frozen. Dus misschien een idee om daar iets van te kopen? Soms verkopen mensen ook nieuwe spullen ervan via marktplaats... Ze heeft het (broertje is bijna 2) nog steeds erover dat haar broertje een Anna pop had meegebracht uit mama's buik! Wonderbaarlijk, zo'n baarmoeder.. Maakt baby's en frozen poppen :D

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vind ze poppen nog leuk? Een poppen verzorg setje, badje, mooie pop, luiers, flesjes?

Anders zou ik een soort kraam week pakket voor haar maken, elke dag een klein pakketje. Klein setje lego friends, aqua beads, bellenblaas, een knuffel van Beanie Boo etc?

4. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
  5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey dames bedankt voor de tips!
    Een baby met badje, wagen etc heeft ze allemaal al en denk dat ze goed doorheeft dat de baby geen pop meeneemt uit mijn buik al is het wel een leuk idee! :D
    Ze is idd wel erg gek op Frozen!
    Ik heb net een nieuwe bikini voor haar gekocht via fb voor een leuke prijs bij een veiling maar die krijgt ze van de week al van me. (Verlaat afzwem kadotje)
    Dat boek is ook een erg leuk idee! Alleen hebben ze allebei een andere vader en met de huidige papa ligt het ook zwaar op de klippen, dat gaat hem helaas ook niet worden :(

6. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Mijn dochter is ook 6 wanneer de baby wordt geboren. Dochter maakt veel filmpjes en foto's met de tablet. Als de baby geboren is krijgt ze haar eigen fototoestel. Je hebt daar heel veel prijsverschil in, dus je kan het zo gek maken als je zelf wil. Misschien ook leuk voor jou dochter?

7. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat je budget is maar mischien zijn dit wat ideetjes

Skeelers ( 30 euro bij de intertoys)
    Gezelschapsspel. Kun je wanneer de baby slaapt een spelletje samen met haar doen.. even geen babytijd dan
    Wii (kun je al voor een heel klein prijsje via mp scoren)
    Poppenhuis (kan ook via mp, in de winkel zijn ze nog best duur vind ik)

Share This Page