ik heb enorm last van jeukende tepels, word er gek van even goed krabben ziet er ook zo raar uit nou las ik echter dat speciale zelf goed helpt, maar weer slechtere resultaten bij de borstvoeding geeft omdat de tepels te zacht zijn. wie heeft hier ervaring me of weet er iets van? als ik nu zou smeren en ik stop bijv na 2 maanden, heeft het dan ook invloed op de bv? die wil ik wel heel graag geven namelijk, dus wil liever geen risico lopen.
Hoi Claartje, Ik heb ook vérschrikkelijk jeukende tepels (ben wel niet zwanger), en heb ook al alles geprobeerd om de jeuk te verminderen. Gisteren heb ik er een doekje met Vicks opgelegd, en dat hielp wel een beetje (maar ik weet niet zeker of je dat tijdens de zwangerschap mag gebruiken). Het is echt verschrikkelijk, en moeilijk om te krabben zonder dat het opvalt
Ja, inderdaad dat spul . Ja, het was een gokje, maar het prikte echt niet te hard bij mij, het overheerste het gevoel van de jeuk wat! Een doekje met wat eau de cologne helpt bij mij ook! Vandaag was de jeuk al echt beter, ze zijn alleen nog érg gevoelig!
haha, jeetje, drastisch! vandaag valt het weer mee, het is echt met pieken en dalen, zo raar! wijt het maar aan de zwangerschap haha! heb wel meer rare 'kwaaltjes', die ik nog nooit eerder heb gehad. ach, ergens is het ook wel een geruststellend idee
Ja, beetje drastisch, maar het werkte wel . Die jeuk is soms echt wel om gek te worden, maar hier is het ook echt met pieken en dalen, nu valt het weer heel goed mee. Ik heb wel spierpijn aan de bovenkant van mijn (.)(.) sinds vandaag, maar misschien is dat van alle vreemde middeltjes en al het krabben gisteren Wel, ik heb ook nog nooit jeuk gehad, of zo'n overgevoeligheid, maar ik ben niet zwanger. Dus dat belooft Ik kan me voorstellen dat het inderdaad wel een geruststelling is, maar te erg moeten ze toch beter niet worden!
dat heb ik ook hoor, net als met de buikpijn. vragen gesteld aan een vk hier, was normaal, de baarmoeder is druk bezig met herinrichting. dus ergens een geruststelling, maar als je er na 3 nachten slecht slapen wéér wakker van wordt dan heb je zoiets van oké, nu geloof ik het wel haha aan de andere kant ben ik nog zó bang dat het mis gaat dat ik me ook weer zorgen maak als ik niets voel. *zucht* het zal er allemaal wel bij horen
Ik denk dat net hetzelfde als jou zou reageren hoor! :-D Het is ook zoiets nieuw en bijzonder, en je weet uiteindelijk toch nooit wat er gaat gebeuren en wat die veranderingen in je lichaam allemaal teweegbrengen en wat normaal is. Had jij voorheen al eens last gehad van die jeuk?
ja, als ik er aan terug denk wel, maar niet zo heftig. geen idee eigenlijk wanneer, eisprong of menstruatie. volgens mij dan eerder rond mijn eisprong dan d eongi. hmmm, daar vraag je zo wat haha dat zijn allemaal dingen waar je normaal, als je nergens met een wens bezig bent, over na denkt