We zijn in verwachting van een dochter, dus de echte jongensspulletjes kunnen weg! Ik vind het zonde om het zo weg te doen, het ziet er nog zo netjes uit... Ik zou mijn zoon liever wat centjes voor in zijn spaarpot gunnen Hoe pakken jullie dat aan, het verkopen van babyspulletjes? Plaatselijke facebookverkoopgroep is geen optie, het geslacht is alleen bij ons bekend Marktplaats? Rommelmarkt? Kinderkledingbeurs? Het gaat hoofdzakelijk om kleding maat 50-80 (lange broekjes, longsleeves, truitjes, vestjes), rompers, winterjasje, pyjama's, speelgoed, voetenzak, wikkeldoeken etc. Beddengoed, slaapzakjes ed zijn allemaal neutraal en kunnen we dus bewaren voor ons meisje. En verkopen merkkleertjes beter als setje of in een pakket (bv pakket maat 62-68) met meerdere merken en non-merk kleertjes? Wat is jullie ervaring?
Kun je dan niet wachten met verkopen tot je dochter geboren is? Ik zelf koop alleen maar tweedehands kleding dicht bij huis. Ik wil kunnen zien wat ik koop. Ik heb zelf een paar kledingpakketten gekocht via Marktplaats. Losse items (behalve als het iets bijzonders is) vind ik te veel moeite.
Ik verkoop nu alles al wat ik denk niet meer te gebruiken. Voor een tweede vind ik het ook leuk om weer nieuwe kleertjes te kopen Merkkleding verkoop ik los en non-merk (Hema, v&d, prenatal ed) verkoop ik in pakketten op maat. Als het veel is per maat, dan splits ik het op in kleinere pakketten. Mensen willen toch niet zoveel voor tweedehands kleding betalen, dus op die manier kun je er wat meer voor krijgen. Ik zet ze op marktplaats en op Facebook. Via marktplaats heb ik tot nu toe meer verkocht dan via fb.
Ik breng het in bij een tweedehands kinderkleding winkel waar je zelf deels de winst krijgt. Wordt het niet verkocht dan gaat het de kledingbak in. Heb zelf weinig zin in de verkoop via marktplaats. Dat ellenlange wachten op je geld, mensen die niet reageren etc etc. Ben er een beetje klaar mee
Ik geloof niet dat hier zo'n winkel in de buurt zit, dat zou wel ideaal zijn!!! Ik heb vanmiddag eerst maar pakketten gemaakt en alles op de foto gezet. Het staat op mp. Verkoopt het zo niet dan kijk ik even of er binnenkort een kinderkledingbeurs oid in de buurt is.
Ik geef het vaak gratis weg, mensen die het bv vragen op marktplaats! Vind het zo fijn dat andere mensen er dan zo mee geholpen zijn!!!! Heb vaak mensen die echt van weekgeld leven enzo, ze zijn dan echt heel gelukkig met wat Babykleding.
Ik heb een heel groot gedeelte op marktplaats gezet en het meeste ook zo verkocht... ook voor centjes in spaarpot dochter. Van een aantal dingen wel wat spijt, omdat ik nu onverwachts zwanger ben.
`Echt geld krijg je er vaak niet voor, ik geef het daarom dan ook weg ( aan familie of iemand in de buurt ) dat geeft me een fijner gevoel als ik ons nichtje in de winterjas van mn dochter zie spelen. Maar ik zou idd pakketen op marktplaats zetten. En van bv bieden, of 25 euro voor 15-20 stuks.
Hier gaat het naar een tweedehandswinkel. 40% van wat het oplevert is voor ons en wat niet verkocht wordt, gaat naar een goed doel. MP vind ik teveel moeite...
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb al veel reacties gehad en drie pakketten zo goed als verkocht! Ik heb niet alles te koop gezet, van sommige kleertjes kan ik nog geen afscheid nemen