Hoelang is jullie cyclus? Wij hebben een prachtige dochter van 2 jaar. Van onze eerste dochter was k gelijk zwanger in de eerste maand na het stoppen van de pil. De laatste maanden was ik erg slecht met het nemen van de pil. Dan nam ik hem een hele maand niet dan weer een weekje wel en vervolgens weer niet. Als ik mijn pil niet of niet goed nam werdt ik altijd eerder ongi. Nu was de laatste keer 3 juni en ik verloor alleen maar heel bruin/donker bloed. Net of ik alleen maar oud bloed had. Nu willen we dolgraag voor een 2de gaan en ben ik met ovulatie testen begonnen maar heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen eissprong kunnen vinden. Ben op dag 12 begonnen met testen... Nu had ik zelf stiekem hoop dat de eissprong voor dag 12 was geweest maar de zw test van gisteren was helaas ook negatief Hoe gaat dit bij jullie?
Hoi! Mijn cyclus was voor de zws 28 dgn. Tot nu toe geef ik bv maar is de ongesteldheid toch op gang gekomen en het lijkt weer even lang te zijn als toen. Ik denk dat je het beste gewoon even af kunt wachten om te zien wat je cyclus van plan is. Gewoon lekker klussen als je zin heb en als er weer structuur in lijkt te komen oas met ovu testen gaan werken. En als er niks komt dan nog een keer een zwstest Succes met zwanger worden!
Heb je wel vanaf dag 12 tot nu ovutesten gebruikt? Anders is je eisprong misschien pas geweest nadat je met ovutesten bent gestopt. Ik heb zelf altijd een lange en onregelmatige cyclus gehad, dus gebruik ook ovutesten. Maar nu duurt het wel extreem lang. Ben op dag 28 begonnen met testen. Zit nu op dag 54, en nog steeds geen positieve ovutest! Dit wordt dus echt een onwijs lange cyclus
Mijn cyclus was voor mijn zwangerschap altijd ergens tussen de 26 en 34 dagen. Niet heel erg regelmatig dus. Ik ben nu ook begonnen met ovu-testen en ben zekerheidshalve al vanaf de 7e dag ofzo gaan testen, omdat ik geen idee heb wat mijn lichaam nu gaat doen. Pas gisteren kleurde het ding positief, op de 17de dag van mijn cyclus!
Heb vanaf dag 12 de testen gebruikt en gebruik ze nu nog steeds. We klussen wanneer we willen maar wil gewoon door middel van de ovulatie testen kijken hoe het met mijn cyclus zit... Jeetje dan heb je wel een lange cyclus als je nu al op dag 54 zit