Hoihoi. Heb een provera kuurtje gehad , clomid kuurtje en er werd een cyste ontdekt. Deze was met de tijd 3 cm kon nog slinken. Afgelopen vrijdag 4 cm. Maar ze zei dat hij over t weekend nog kon verdwijnen. Nu is hij 5.5 , en de gyn gaf aan dat t net op de grens was om er iets aan te laten doen (6cm). Nu ben ik vergeten te vragen , hoe dat dan eigenlijk in zn werk gaat? Nu weet ik dat het overal en bij iedereen wat anders zou gaan , maar ben er best van geschrokken dat het zo snel groeit. Dus zou graag ervaringen horen. Heb met de zoekfunctie niet echt iets kunnen vinden. Groetjes.
Cystes verdwijnen over het algemeen uit zichzelf weer, soms kan het wel wat langer duren. Als ze weggehaald moeten worden, wordt dat gedaan via een kijkoperatie.
De fertiliteitsarts had inderdaad gezegd dat het kon zijn dat hij over het weekend al weg zou zijn , maar juist was hij groter geworden. Nouja dan wacht ik Donderdag gewoon even af bedankt voor je reactie iig
Ik denk niet dat het een kwestie van een paar dagen is. Vaak verdwijnen ze na een menstruatie, maar het kan ook een paar maanden duren. Succes!
Bedoelde meer dat ik vandaag afwacht omdat ik weer een echo heb , en het dan meteen na kan vragen hoe of wat
Ja, dat snap ik. Maar omdat je gyn zei dat de cyste na het weekend vast verdwenen zou zijn. Dat is wel erg kort dag namelijk. Hoe is het vandaag gegaan?
De cyste leek kleiner dit keer , helaas geen eitjes die t goed doen. Maandag nog eens terug voor de zekerheid (cd19).