Hallo dames, Eigenlijk wil ik blij zijn maar het geeft ook een hoop onzekerheid. Ben net terug uit het ziekenhuis voor weer uitslagen van onderzoeken. Dit keer was het een vruchtbaarheidsonderzoek omdat we al een jaar niet meer zwanger zijn geweest. De arts meldde dat alles goed was, ook inwendig onderzoek was goed. Dus eigenlijk ben ik erg blij. Hij vermeldde dat de kans van slagen ook goed leek. Ik was blij totdat hij de kans van slagen 40% noemde. Dit was volgens hem erg goed! De kans dat een zwangerschap goed eindigt is 82% dus daar ben ik wel blij mee (ivm mijn voorgeschiedenis). Hij zei er ook bij dat ik over een jaar mag terugkomen als het niet is gelukt. Zijn er mensen die hetzelfde op dit moment mee maken?
wij zijn inmiddels ook al 1,5 jaar bezig en we hebben ook alle hande onderzoeken gehad zaadonderzoek goed,hsg goed hormoonwaarde`s goed,echo`s goed dus ja ook wij zouden gewoon zwanger moeten kunnen raken en toch is dat tot nu toe niet gelukt. wij hebben besloten t naast ons te leggen en weer op andere dingen te concentreren en hopelijk helpt dat succes
Hallo Sem frummel, Bedankt voor je berichtje. Ik probeer het ook naast me neer te leggen maar vind dat erg moeilijk. Het lukt laatste tijd wel een beetje. Mag je wel weer een keer terug naar het zkh? Jij ook succes!
Hoi logo, Fijn dat alles goed is, maar dat voelt toch raar he. Waarom lukt het dan niet. Bij ons is ook alles goed. Bloed, sperma, hsg gehad. Vorige week kijkoperatie waar wel endometriose was gevonden, maar niet op de verkeerde plekken. Volgende week nagesprek, maar inprincipe komt het erop neer dat we in juni terug moeten komen als het nog niet gelukt is en dan word het iui. Net zoals Sem frummel proberen we het naast ons neer te leggen en hopen dat we snel een positieve test hebben.
@Sanyi, Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat endometriose gevonden is. Ik hoop dat het niet erger wordt. Veel succes bij de gyn!
Logo, om je even een beeld te geven waarom je gyn zegt dat 40% goed is, is omdat je maandelijks gemiddeld 20% kans hebt... Ik snap wel dat het voor jezelf een minder goed gevoel geeft. En het zomaar naast je neerleggen is moeilijk. Maar probeer even wat rust te nemen. Succes in ieder geval... Je hebt al heel wat mee gemaakt...