hoe voelt nu een eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bengel, 30 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

ik heb nml vanavond enorme krampjes in mijn buik..denk telkens dat ik naar het toilet moet (had dus zojuist etentje op werk, wel 5 keer van tafel geweest). maar ik hoef dus niet..dan trekt ie weg, dan komt ie weer, onderin mijn buik..
    kan t zijn dat dat mijn eitje is?
    mijn banner klopt niet hoor, weet niet hoe lang cyclus duurt, maar is puur voor mezelf, kijken op welke dag ik zit
    had vanmorgen wel een temp dip van 36,2 en gistern 36,4...
    hoe VOELT dat nou?

gr Bengel

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik voelde voor mijn mk een pijn in mijn onderrug en deze maand ook krampen in mijn buik...
    en de dag er na had ik super vruchtbaar slijm

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik krijg dan altijd pijn in de liesstreek

4. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ook ik krijg een "zware"buik,en steken in mijn liesstreek..
    (sinds ik Clomid slik)
    Ik kan dan ook moeilijk mijn buik 'inhouden'...

Groetjes,Alida

5. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Ik krijg lichte steken in mn onderbuik en last van heel veel afscheiding. Maar moet eerlijk bekennen dat ik dit niet elke maand voel of misschien let ik er nu beter op

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik krijg ook echt steken in mijn lies.
    Het zou er dus best van kunnen zijn hoor

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Bij mij voelt het als druk op mijn lies...de ene keer aan de linkerkant en dan weer aan de rechterkant...

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik heb (had) een dag of 2 een rotgevoel (steken) afwisselend links of rechts en pas nadat de eisprong achter de rug was was ook het drukkende gevoel weg,...

zit zo ongeveer afwisselend links en rechts bij je lies zeg maar...sommige vrouwen kunnen zelfs iets bloedverlies hebben tijdens de eisprong..en er zijn er genoeg (waaronder ik nu) die niets voelen van hun eisprong..tis dat ik ongeveer weet wanneer mijn eisprong is doordat ik het in het begin zo gevoeld heb, maar verder merk ik er nu nog weinig van...

gyn zei dat het komt door de druk die het eitje geeft....en dat dat pas weg gaat dus op het moment dat het eitje gesprongen is...

9. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Een keiharde buik. Idd, niet kunnen inhouden. Het lijkt wel of het enige wat ik doe ter verlichting is mijn buik tot zijn max. uithouden. Klinkt misschien vreemd maar ik doe het niet bewust. Het voelt ook dat ik een grote boodschap moet (en die moet ik dan meestal ook) Ik had een paar keer op die avond ook gebbq en dacht dat het daar aan lag. Nu weet ik dat ik mijn eisprong gewoon voelde

10. bengel

bengel Niet meer actief

oke ...

redelijk herkenbaar dus...
    ik wacht wel af, houd mijn temp bij, en was vanmorgen alweer 36,2 laag dus..hij zal nog wel komen, t eitje

gr bengel

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Mijn buik blaast idd op na mijn eisprong, of tijdens eigenlijk al...
    Pas niet eens in mijn broek.
    Nou heb ik normaal altijd al een flinke buik jammer genoeg. De rest is prima, maar die buik...ik denk wel eens..als ik straks zwanger ben dan lijkt het alsof ik al drie/vier maanden heen ben... ;)

12. Oleole

Oleole Niet meer actief

Heb meestal een dag een zeurderig gevoel in mijn buik beetje voorloper op ongi pijn. Op zo een dag heb ik dan meestal ook twee streepjes op mijn ovulatietest. dag erna voel ik het niet meer,

13. Jose1979

Jose1979 Actief lid

18 aug 2006
    169
    0
    0
    eindhoven
    Ik Heb meestal wat steken in mijn onder buik, wat ik ook merk is dat het de ene maand links erg gevoelig in mn buik is en de andere maand rechts...

14. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    En hoe voelt het dan bij jullie als je je ei hebt gehad?
    Ik heb nu echt al een paar dagen zo'n opgeblazen gevoel.

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja dat heb ik nu dus ook...en als klap op de vuurpijl ben ik ook nog misselijk...
    Voorheen dacht ik dan...Oh, zou het?? Maar het is gewoon iets van na je eisprong... :(

Deel Deze Pagina