Hoi allemaal, ik werd vanuit een ander topic naar de Lounge gestuurd omdat hier zulke goeie speurders zitten! Dus wie weet kunnen jullie me helpen Ik was laatst in de Ikea in Duisburg en kwam daar in een voorbeeldkamer een behang tegen. Heb een niet al te beste foto genomen ter herinnering, maar het was wit behang met daarop wilde bloemen en grassen, vooral in groen, met gele, rode, blauwe bloemen. Zie bijlage. Het behang is dus niet van de Ikea zelf. Ik heb al flink lopen googlen, maar het is me niet gelukt om dit specifieke behang ook maar ergens terug te vinden. Is er hier wellicht iemand die weet hoe ik dit aan zou kunnen pakken, of beter nog, die het wellicht herkent? Ik hoor het graag!
Je zou ook kunnen kijken naar behang van Boras tapeter, of bijvoorbeeld Daisy van William Morris & co. Ik weet meer van zulk behang dat wel in NL te krijgen is (wel duur allemaal) maar m'n brein laat me ernstig in de steek.. Bekijk bijlage 713498
Tx! Ja we hebben een aantal alternatieven gevonden die we ook leuk vinden, maar het leuke van deze van Sanberg vonden we dat hij echt grassen erin heeft en iets onregelmatiger is qua patroon dan de meeste bloemenpatroontjes. Maar als hij niet te bestellen valt in NL dan zullen we moeten uitwijken En idd allemaal heel duur, maar het zou maar om een klein stukje gaan dus dat scheelt.
Hahah tips of pinterestborden oid worden altijd gewaardeerd! Ja ik vind bloemen heel leuk, maar het komt heel nauw bij mij of ik ze tuttig vindt of mooi hahah.
Haha @Leraje geweldig toch de dames hier he? Zo snel zo goed kunnen speuren. Dit is echt mijn hulplijn nr 1!