Hallo meiden, Maak me een beetje zorgen. Heb maandag mn ei gehad en sinds gister zo`n ontzettende buikpijn. Gisterochtend kon ik niet rechtop staan. Lag er gisteravond ook al om 22.00 in. Terwijl het bij mij nooit voor 23.00/23.30 is. Tis vandaag wel ietsjes minder maar gewoon continu aanhoudende pijn. Tis ook niet te vergelijken met ongigevoel. Als ik ga zitten is het net of het hele zaakje beneden een stukje omhoog geduwd wordt. Heb net maar ff met de ass van de ha gebeld en zij vond het ook niet normaal om dit 3 dagen na je ei nog te hebben. De ha belt tussen 12.00 en 14.00 terug. Heb voor de rest geen bloedingen gehad ofzo.... Klinkt dit bij iemand bekend in de oren? Nou, ik hou jullie op de hoogte Liefs Kweb
Nou jah Is alsof ik mezelf lees Gisteren (3 dagen na me ei), kreeg ik ook enorme krampen in mijn buik! Was ook een klein beetje winderig Vandaag voel ik mijn buik nogsteeds en heb ik hoofdpijn en zuurbranden! Ik hoop niet dat dit de feitelijke eisprong is... (Mijn NOD is pas over 12 dagen...) Ik lees dus met je mee, wil het ook graag weten! Liefs!
Ik heb dit ook gehad! Volgens ff op dag 13 mijn ei en 3 dagen later ongi krampen en de dag erna roze spotting...1 dag niets en toen weer roze spotting...
Ja maar aan de hand van ovutesten en temp weet ik dat mijn ei maandag is geweest. Had rond die tijd ook ongi gevoel en zondag hele erge rugpijn. Toen helemaal niets alles goed en aardig en gister begon ineens deze pijn. Ik voel het met alles. Zit zelf te denken aan een ontsteking of iets dergelijks. Hou jullie op de hoogte
Volgens de dokter komt het door een bloeding in de buikholte, Als het eitje gerijpt is en uit zn omhulsel "barst" gaat dat soms gepaard met een bloeding en dat geeft irritatie aan de buikvlies en dat verklaard de pijn die ik omschrijf. Met een paar dagen moet dat overgaan en als ik er last van blijf houden moet ik weer even bellen. Het hoort er dus bij ....
Hoi Kweb, Wij lopen steeds bijna gelijk op. Hoe is het nu met je? En heeft de dokter ook verteld of dat positief is voor een mogelijke zwangerschap of zegt het helemaal niets? Groetjes, Hope