Ik heb een dilemma. Heel soms wordt mijn kleine meid wakker. Dan is het huilen. Er zat iets dwars ofzo. Ik pak haar op en laat ze laat een dikke boer. Ook luier verschoond want blijkbaar zat dat ook dwars. Ik zie aan haar dat ze moe is. Gapen enzo. Ik weet ze heeft haar slaapuren nog niet gehad. Dus leg ik haar in bed. Ze protesteert en zegt uh uh uh...en valt geregeld weg. Oogjes gaan open en beetje huiltje van ik ben zo moe maar verder niets bijzonders. Ooo wat wordt ik onzeker hierdoor. ben ik nou hard tegenover haar? ik geef bv maar ze geeft niet aan ik heb honger.
Ik vind niet dat je hard bent. Ze is duidelijk echt moe, en het zou pas zielig zijn als je haar eruit haalt en ze niet kan slapen, toch?
Ik vind ook niet dat je te hard bent hoor. Ze is moe dus ze zou gewoon moeten gaan slapen. Soms hebben ze ook gewoon eventjes nodig om in slaap te komen en kan/mag je ze ook wel eventjes laten huilen of pruttelen in bed, dat doe ik ook 5 á 10 minuten of zo. gr vruchtje
Een beetje jengelen is niet zielig hoor! Zou pas zielig zijn als je haar eruit haalde en ondanks vermoeidheid niet laat slapen!