Hoelang kan een innesteling duren?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jomy, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hallo dames,

Dit is niet mijn eerste topic maar ik snap er de laatste week echt ff niks meer van, sorry!

15 april had ik een zw test gedaan (negatief), 16 april werd ik ongi, 30 april een positieve ovu test en nu vanaf 6 mei tot 10 mei steeds een beetje bloed verloren (ongeveer een inlegkruisje per dag). Eerst was het helder rood, ook bij het afvegen. Maar op den duur ga je twijfelen of het nu nieuw of oud bloed is, omdat als het bv een uurtje in je inlegkruisje zit ook al oud bloed kan lijken. Maar vandaag was het bij het afvegen echt bruin.

Dinsdag had ik toch even de huisarts gebeld om te vragen of dit bij ontpillen kon horen en dat kon zijn zei hij. Ook zei hij dat het misschien een vroege miskraam kon zijn en om dat uit te sluiten wilde hij bloed prikken. Dit heb ik gister gedaan, hoop woensdag de uitslag. Hij heeft gelijk op alle hormonen getest. fsh, hcg, progesteron, oestradiol, en lh. Aan dat laatste kon die dan zien of mn cyclus alweer op gang is...

Over een vroege miskraam had ik nog niet eens gedacht en heb nu eens alles op een rijtje gezet. Als ik 30 april een positieve ovu test had en 6 mei die 'bloeding' begon, kan het toch niet al een miskraam zijn? En een innestelingsbloeding, kan dat 5 dagen duren? (het was niet heeel veel bloed, maar wel 5 dagen een beetje) Volgens mij kan een innesteling nooit zo lang duren toch? of kan je dagen na de evt innesteling nog (oud) bloed blijven verliezen?

Het is nog te vroeg om te testen voor een eventuele zwangerschap omdat eigenlijk rond 14 of 16 mei mijn NOD is, maar kan ik daar nog vanuit gaan na dit bloedverlies? Het kan geen ongi geweest zijn toch? Als ik 30 april een positieve ovu test had, kan ik niet 6 mei al ongi zijn lijkt me...

Zelf heb ik ook niet het gevoel dat ik zwanger ben/was, omdat we niet echt veel geklust hebben door dat bloedverlies :( maar wel op de dag van de positieve test. dus dan zou het van 1 x klussen af moeten hangen, haha.

Ik denk dat ik het maar gewoon hou op ontpillen en de uitslag van de bloedtest maar afwacht.

Maar zou het fijn vinden te horen als meer vrouwen zo lang bloedverlies hebben en wat dit dan bij de heeft betekend. En wat denken jullie als je dit verhaal leest?

Bedankt alvast!

2. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jomy,

Als ik het zo lees kan het volgens mij bijna niet een vroege miskraam zijn maar ben benieuwd wat er uit de bloedtest komt!
    Ik ben pas gestopt met de pil en mijn lijf is helemaal van slag. Tussendoor een week lang roze afscheiding alleen bij afvegen zeg maar, dan weer beetje rood verlies, dan weer niks. Heel irri want je weet totaal niet waar je aan toe bent. Heb wel ontdekt dat dit rond mijn eisprong samenhangt. Je lichaam kan na het stoppen met de pil echt nog moeten wennen en rare dingen doen.
    Succes in ieder geval en hopelijk weet je snel meer :)

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als je net gestopt bent zou het wel eens je menstruatie kunnen zijn. Misschien heb jè wel een korte lf? Ik weet dat die eindelijk niet variabel is maar soms komt het voor. Als je geen temperatuur bij houdt zou ik als je over een dag of tien niet ongesteld vent en ook geen positieve zwangerschapstest hebt weer ovutesten gebruiken. Het zou jammer zijn. Als je een volgende ronde mist doordat je je hierop focust. Het is wellicht niet zo, maar houd rekening met alle scenario's.

4. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ja, dat roze hoor ik meer dat dat rond de eisprong is. Balen he dat je niet weet wat er allemaal in je lichaam gebeurd. Hopelijk zijn we snel van dat vage gedoe af en is het snel raak! Jij ook succes!!

5. Jomy

Jomy Niet meer actief

De lf is de periode tussen je eisprong en je ongi toch? (sorry maar ben nog een groentje hierin haha) Dan zou ik een lf hebben van 6 dagen? Hoe kom je er achter hoelang je lf is?

Ik ga nu toch twijfelen aan alles :( Normaal als ik ongi ben gebruik ik tampons, nu heb ik de hele week een inlegkruisje gebruikt. Dan ziet het bloedverlies er toch anders uit. Dus vind het heel lastig te zeggen of het niet gewoon een ongi was, omdat het voor een ongi toch wel weinig bloed was...

Is het erg als je een korte lf hebt? Kan dat kwaad? Want 30 april had ik toch echt een positieve ovu test, ik neem aan dat ik daar wel vanuit kan gaan. Maar als ik dus eigenlijk 6 mei mn ongi al had betekend dat dat ik een cyclus van 21 dagen had en ik nu alweer op dag 6 zit? Vorige maand had ik wel een cyclus van 30 dagen, en ik ging deze maand uit van een NOD op 14 of 16 mei. Maarja, nu weet ik t ff niet meer... :(

Iemand die nog raad weet verder?

Deel Deze Pagina