Hoi meiden ik zit even met het volgende..... ik begin over 3 weken met een nieuwe baan. dan wil ik gelijk weer flink aan de bak met klussen zeg maar ben al sinds eind vorig jaar gestopt met de pil. Toen hebben we 2 maanden echt geprobeerd maar helaas toen niet zwanger. daarna kreeg ik een nieuwe baan en hebben we het wat veiliger gedaan, maar nog altijd gestopt met de pil. het begint nu weer enorm te kriebelen, wacht nu al paar maanden en het lijkt een eeuwigheid haha. Ik wil dus eigenlijk zsm weer " echt" beginnen. de eerste 6 weken van mn nieuwe baan heb ik een soort cursus waarvoor ik een hoop moet leren dus dan is het fijn als ik nog niet heel moe of misselijk ben. wat denken jullie dat ik zou moeten doen pas na die 6 weken in dienst echt klussen (met ovu testen gelijk etc.) of over 3 weken als ik al echt daar begin... tis zo jammer dat niemand weet wanneer het raak is. probleem is een beetje straks duurt het nog een jaar of langer bij mij en dan had ik nu alvast beter kunnen beginnen met " echt klussen" ik weet het soms echt niet meer... ik heb nog geen vast contract daar maar daar ga ik ook niet op wachten dat kan wel jaren duren. meest ideale zou zijn als ik bijv in augustus zwanger zou raken dan werk ik er al een tijdje en ik zou het pas bij 12 weken vertellen... maar dat weet niemand wanneer het raak is! sorry beetje lang verhaal geworden
Gewoon klussen, wat je zegt, de kans dat het gelijk raak is, is klein. En doe het die weken dan alleen als je echt zin hebt en niet als het "moet". En ben je wel zwanger is dat nog geen garantie dat je daar zwak, ziek of misselijk van wordt toch? Niet iedereen heeft daar last van hoor. Succes met je baan en klussen
Ja precies... zoiets dacht ik ook.. gewoon niet forceren maar alleen als we echt zin hebben niet omdat het moet of whatever. whaha maar liefste wil ik niet gelijk zwanger zijn als ik daar begin , ben ik bang dat ze straks me eruit willen hebben als ik gelijk zwanger ben... maar ook niet pas na half jaar ofzo... zucht ik heb niks te willen haha.. ben een controlfreak en dat is lastig...
och, ik vind het alleen maar heel herkenbaar In dat geval probeer je voor het zingen de kerk uit. Is het per ongeluk toch raak, ook geen ramp en is het augustus ga je raak proberen te schieten.
dat doen we nu al .... al sinds februari... tot op heden is daar nog niks mee gebeurd hihi zal ik het nog ff blijven doen idd... tot iig die eerste 6 weken voorbij zijn. mocht het raak zijn ook prima! en zo niet dan vanaf daarna gewoon echt op de eisprong letten en ovu testen.... thanks
Beste Sweetheart, ik kan je maar 1 advies geven: gewoon gaan klussen en je ziet wel waar het schip strand, voor alles is uiteindelijk een oplossing!! Een zwangerschap valt grotendeels niet te plannen, daar ben ik al lang achter. Toen wij begonnen 1.5 jaar geleden waren we ook zo bezig: ik stop dan met de pil, want als ik dan zwanger ben dan... of als ik dan een maand later zwanger ben dan... En nu zijn we ruim 1.5 jaar en 3 miskramen verder en ik ben lang niet de enige bij wie t niet gaat zoals 'gepland'.. Als t wel snel lukt is t super mooi meegenomen en dan zie je dan wel weer verder toch? Maar mijn advies is dus: ga niet te veel bezig zijn met je zwangerschap plannen, ga gewoon lekker beginnen Veel succes!!
Helemaal mee eens! Wij hadden ook al lang een kinderwens, maar hebben steeds gezegd, eerst afstuderen en dan gaan we er voor. Man, soms baal ik er zo van dat we niet eerder begonnen zijn! Want inderdaad, wie zegt dat het allemaal loopt zoals gepland? Hier inmiddels in ronde 9 en 2 MK'en verder... Dus meis, lekker aan de klus en als het komt, dan komt het! Het is een cadeautje wat je krijgt als je lichaam er klaar voor is! Succes!!
Dank voor jullie advies..... Ik zal er zeker over nadenken! Ik vnd mn werk ook belangrijk daarom twijfel ik steeeds, van ojee straks log ik eruit als ik wel gelijk zwanger ben volgende maand.. Maar tis nuet te plannen idd, kan ook nog 1,2 jaar of nog langer duren... Ben nog wel jong ( vine ik zelf) maar who knows!