hallo meiden, het onderwerp zegt het al hoelang kan een ovu test positief aan blijven geven?? ik heb 11 juli een positieve cb digi ovu test gehad die dag was me dipstick ook positief de 12de ook gisteren ook en vandaag ook weer de dagen daarvoor zag je ze oplopen wie weet hoe dit kan?? kzal ff foto bijvoegen
Blijven ze dezelfde kleur of is deze al iets afgenomen? Dat is eigenlijk de bedoeling. Bij mij was het 4 dagen positief, maar sprong er altijd 1 uit... Als hetzelfde blijven, denk ik aan je ei blijft hangen...?! Maar daar heb ik geen verstand van, hopelijk kan iemand anders dat vertellen... Succes!!!
hoihoi, nou het is net alsof ie toch steeds ietsje donkerder word maar de 11de had ik van cb digi een posi test en deze was toen ook positief ik snap er niks van. hierbij ook de foto van me cb digi ovutest dat was de 11de. hoop dat iemand me helpen kan. groetjes en liefs joyce
Heb je nog meer digitale gedaan of alleen deze? Ben wel benieuwd of die dan nu ook nog positief aan geeft?! Pff.. moeilijk... En vervelend voor jou!
hoihoi dit was me laatste digi die daarvoor waren negatief naja zal wel gewoon door blijven stoeien met me ventje hahaha en dan zien we het wel vind het alleen erg raar
Hoi Joyce, mijn ovulatietesten waren ook 4 dagen positief en meestal op de 3e dag kreeg ik dan mijn ei. Het kan dus wel, ieder lijf is anders en reageert anders. Gewoon blijven testen, dan weet je wanneer je ei is geweest. Liefs en succes!
Mijne waren 3 dagen positief en ik kreeg op de derde dag mijn ei. Daarvoor had ik nog 1 a 2 dagen wat donkerdere testen (maar nog niet positief).