hoi, ik heb ovulatie testen gedaan vanaf dag 12. toen was er geen streep te zien. daarna elke dag een lichte streep en vanmorgen (dag 19) een duidelijke streep die even donker is als de controlestreep. maar nu vanavond testte ik nog eens en was de streep weer lichter dan de controlestreep. kan dat? wat betekend het? volgens mijn temp kaart heb ik mijn ei op dag 12 gehad, maar dat denk ik niet. aangezien de ovulatietesten en ik heb nooit een ei zo vroeg. ik heb pco en door een operatie heb ik een cylcus gekregen. die laatste keer had ik een ei op dag 18 en was ik zwanger 3 jaar geleden, daarna meteen aan de pil en nu pas weer de eerste maand gestopt. wat denken jullie van die ovutest die vanmorgen donker was en gisteren en vanavond lichter? groetjes sjaan
Het hoeft nog niet te zijn hoor dat je ei is geweest. Na een posi test springt je eitje binnen 48 uur dus klussen kan nog makkelijk!
idd, je piek is geweest. Dus dan weet je precies goed wanneer je moet klussen! Fijn dat het zo duidelijk is voor je!!