Hallo ladies, Het begrip ovulatietest is redelijk nieuw voor mij maar ik wil ze wel graag gaan gebruiken. Welk merk (of soort) raden jullie mij aan? Groetjes, Birgitte
Sensitest: goedkoop, online te bestellen (dus ze komen door de brievenbus) en bij mij werkte ze goed. De digitale van Clearblue zijn het duidelijkst maar ook dúúr en over die van het Kruitvat hoor ik slechte verhalen. Heb je hier wat aan?
Voor mij werken de testen van Zwanger & Kids erg goed. Sensitest ook wel, maar ik heb de goedkoopste testen gezocht en deze werken prima. Toevallig heb ik nog een kortingscode (bij mijn vorige bestelling gekregen). Maar ik denk niet dat ik die voor 1 augustus kan gebruiken, want heb nog een flinke voorraad en daarna is ie verlopen. Dus mocht je de code willen, dan laat je het maar weten. Succes!
Hier een echte CB digitaal fan..Geen gestaar naar streepjes maar een duidelijk JA of NEE. Zijn wel prijzig, maar doe tegenwoordig 2 rondes met 1 verpakking.. (7 stuks) Succes!
Ik stem voor de Matcare dipsticks (de groene testjes). Deze geven bij mij hele duidelijke streepjes! (Heb ook wel eens Sensitest gebruikt maar die waren bij mij minder duidelijk) Op www.l10.nl kan je ze bestellen