hoelang kan het duren tot een positieve test

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tinkerbell81, 22 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Nee, geen acht weken lang negatieve test, want heb voor het laatst anderhalve week geleden getest, dus dat zou dan zeseneenhalve week zijn. Maar de schoonzus van mijn vriendin had bij negen weken pas een positieve test in haar handen! Dus ik hou hoop! En ik heb zoveel duidelijke verschijnselen dat het volgens mij bijna niets anders kan zijn! Maar ik hou jullie op de hoogte!
     
  2. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Bloeduitslag van vorige week was dus negatief en dan schijnt het (bijna?) 100 procent zeker te zijn dat ik niet zwanger ben. Toch blijf ik bijna alle symptomen houden en ben ik (na de ontrekkingsbloedingen doordat ik tot begin februari de pil nog slikte) nu ook minstens zes dagen overtijd. Weet iemand hoe dit allemaal kan??
    En de buikkramen/-steken zijn er nu al zeker drie weken.
    Is er niet toch nog een hele kleine kans dat ik zwanger ben en dat mijn lichhaam op de een of andere manier te weinig HcG aanmaakt? Ben al druk aan het zoeken op internet of dit mogelijk is, maar kom er niet uit. Weet iemand hier op dit forum dit?
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Miekie... misschien moet je gaan accepteren dat je niet zwanger bent.
    Je lichaam blijft misschien nu dit doen, omdat je onbewust nog steeds het gevoel hebt dat je zwanger bent.
    Dat je nu 6 dagen overtijd bent kan dat te maken hebben met het stoppen van de pil... het kan maanden duren tot je weer ongesteld word, je lichaam moet het weer alleen doen

    Ik snap heel goed dat je je rot voelt en dat je niet snapt waar je lijf mee bezig is.
    Ik denk inderdaad dat de bloedtest gelijk heeft.. en dat je niet zwanger bent. In ieder geval niet zo lang als je denkt.
    Misschien dat een echo jou meer kan helpen.. misschien dat de internist (daar moest je toch naar toe?) jou een echo kan geven.. als er niets op te zien is dan ben je dus echt niet zwanger.

    Heel veel sterkte.
    Natasja
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik sluit me helemaal bij Natasja aan. Je bent niet zwanger en je houdt jezelf naar mijn idee voor de gek door te denken dat het wel zo is. Je klachten moet je wel serieus nemen en laten onderzoeken, maar niet door een gyno, maar door een internist.

    Pim
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik denk ook dat je er echt vanuit moet gaan dat je niet zwanger bent. En als je pas zo kort met de pil bent gestopt, zouden het ook klachten van het ontpillen kunnen zijn. Dat hebben er hier al meerderen gehad. Ik zou daarmee nog niet meteen naar de internist rennen....maar dat bepaalt ieder voor zich natuurlijk. Geef je lichaam de kans om te ontpillen.
    Suc6 met de teleurstelling!
     
  6. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Tja, wat jullie zeggen, zegt mijn verstand ook. Mijn gevoel zegt soms alleen iets anders...
    Van het ontpillen kan het echter niet zijn, want deze verschijnselen had ik al voordat ik stopte met de pil. Ben om deze verschijnselen juist gestopt met de pil, want het was nog helemaal niet de bedoeling om zwanger te raken.
    Enne, kan het ook zo lang duren tot ik ongesteld wordt door het ontpillen, terwijl ik een erg lichte (microgynon 30) pil slikte?
    Ik ga afwachten wat de internist zegt. Want als ik niet zwanger ben, is er toch iets anders met me aan de hand. Dat ik niet ongesteld word vind ik niet zo erg (lekker makkelijk, haha!), maar de andere verschijnselen zijn wel erg vervelend en zorgen ervoor dat ik niet normaal kan functioneren.
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oh, ok....heb de rest van je verhaal idd al langer geleden gelezen :oops:
    Ik heb ook 12 jaar microginon 30 geslikt, en was meteen regelmatig ongesteld, maar dat kan natuurlijk bij iedereen anders zijn.
    Hoop dat je internist snel duidelijkheid geeft, want dit is wel vervelend!
     
  8. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Nou, hier waarschijnlijk even een laatste berichtje van mij:
    IK BEN NIET ZWANGER.
    Ik ben gisterenavond ongesteld geworden.
    Vandaag ben ik naar de internist geweest voor mijn klachten. Daar is uitgebreid onderzoek gedaan (bloed, urine, rontgen, hartfilm) en krijg ik volgende week uitslag van.

    Jullie allemaal succes met zwanger worden/ zwanger zijn!!!!
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Laat je nog even weten hoe het met de uitslag is?
    Sterkte!

    groetjes
     
  10. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Ik zou nog even laten weten wat de uitslag was:
    Er is niets uit de testen van de internist gekomen. Echter mijn klachten (vooral de enorme vermoeidheid) nemen alleen maar toe. Ik kan bijna helemaal niets meer. Deze week maar weer naar de huisarts. Misschien is het ME/CVS? Zwanger ben ik in ieder geval niet en wil ik voorlopig (vooral ook met deze klachten) ook niet worden.
    Ik wens jullie heel veel succes met zwanger worden en veel plezier met zwanger zijn.
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jeetje, nu weet je eigenlijk nog vrij weinig!
    Ik wens je heel veel sterkte! Ik blijf hopen dat het geen ME of iets dergelijks is!

    groetjes
     

Deel Deze Pagina