Ooh... wat baal ik! Vriend heeft al 3x een kopie van zijn diploma's mee moeten nemen naar het leger. En nu heeft hij ze voor de 4ex nodig en ik ben ze kwijt!! Hij heeft ze weken op de trap naar zolder laten liggen, ik heb ze opgeruimd en weet niet waar! Weet in welk tasje ze zitten maar waar ze zijn!?? Kan je ze nog ergens opvragen ofzo? Of vragen of deze afdeling ze niet uit zijn dossier kan kopieëren? Grrr
Bij duo inderdaad. Maar na drie keer ingeleverd te hebben zou ik ook vriendelijk vragen of ze die niet uit zijn dossier kunnen kopieren.
Duo inderdaad. Maar als ik jou was zou ik eerst eens goed zoeken want het kan niet weg zijn zo te horen. Volgens mij kost het ook nog eens geld het opvragen. Succes !!
Je kunt toch gewoon het onderwijsinstituut in kwestie vragen om een kopie? Ik ben zowel m'n middelbareschooldiploma als mn bul al een keer kwijtgeraakt en ik heb beide keren tegen een kleine vergoeding een nieuw exemplaar gekregen.
Zeggen dat ze de administratie beter op orde moeten hebben en dat je niet nog een keer gaat printen omdat je man ze al 3x heeft ingeleverd. (maar waarom heeft de werkgever van jou man jou diplomas nodig)
Thanks! Al op duo gekeken maar kom geen wijs uit, of de opleiding van mijn vriend erbij staat.. Alles overhoop gehaald en nog niet gevonden.. zucht.
Nee zijn diploma's hebben ze weer nodig. Dat zei ik ook al maar vriend zei dat dat niet ging want dat komt uit een ander dossier.. Ze willennl nu zien dat hij al diplomas voor timmerman 1 & 2 heeft. Scheelt 5.maanden opleiding..
Lieve hemel wat een prutsers. Dan maken ze toch een kopie uit dat andere dossier. Dat wordt dan zoeken vrees ik
Kun je niet boos/geagiteerd worden? En misschien de volgende keer een handtekening vragen voor ontvangst?