Ik heb een hele grote kan met deksel, waar zon klein kraantje aan zit in de koelkast staan gevuld met water en schijfjes limoen. Soms doe ik er ook wat mint bij. Hoelang kan je dat bewaren in de koel kast?
Ik weet niet hoe lang het 'kan' en 'mag', maar zelf maak ik het altijd 's ochtends en zorg dat ie 's avonds leeg is
Ik zou dat het liefste dezelfde dag opmaken.. fruit wat te lang in water zit geeft na een tijdje een vreemde smaak/geur..
Euhm ik drink vaak genoeg limonadesiroop wat al een week of langer in de koelkast staat en daar is niks mis mee hoor. Gewoon even schudden voor gebruik. Ik denk dat je zelfgemaakt smaakwater ook wel langer dan 1 dag kan bewaren.
Bij limoen maximaal een dag. Het water krijgt zo'n rare, bittere smaak. Bij water met citroen is het de volgende dag nog prima te drinken.
Jij heb het over alleen siroop zo te lezen, zij had het over water EN al siroop. Water en fruit gaat na 1 dag een vreemde smaak afgeven, na 1 dag zou ik het weg doen.
Ik snap sowieso die hele rage niet van waterkan Met fruit. Ik vind de Max een paar uur daarna vind ik het naar gft afvalbak ruiken.