Meiden, wie kijkt er met me mee??? 12 juli ben ik gestopt met de pil, 16 juli onttrekkingsbloeding... Na heel veel klachten, vals posi. zw. testen, bloedonderzoek, inwendige echo, uitblijvende ongi. uiteindelijk primolut geslikt en op 26 oktober onttrekkingbloeding gekregen... Dus na 3 maanden lang (ong. 105 dagen) eigenlijk geen cyclus gehad, maar wel veel pijnklachten en een vmk die geen vmk was (mn zw. testen waren posi. maar geen verhoogd hcg!) vond de huisarts het wel mooi geweest en heb ik primolut gekregen... Op haar aanraden gestart met ovu. testen, maar ik wordt er geen wijs uit! Welke van deze ovu. test vinden jullie positief? (ps. ik ben een echte meelezer en zal me binnenkort even voorstellen in het voorsteltopic maar werd nu zo kriebelig dat ik jullie hulp even nodig heb!!!)
Ik ga even mee lezen.. Ben erg benieuwd of er mensen zijn die je kunnen helpen. En ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt. Mijn ovulatie testen zien er heel anders uit. Ze staan in m'n fotoalbum bij mijn profiel als je ze wilt zien. Zijn volgens mij van dezelfde (zwanger en kids)
Dat is idd een groot verschil met jouw testen zeg, idd ook zwanger&kids!!! Ik snap er echt niks van, heb al 3x gedacht nu issie positief, maar dan na 2 dagen weer.... Vind het klussen voor een beebje best leuk hoor, maar ehm... wordt nu wel een beetje veel
Ja het zijn dus toch dezelfde.. Wat apart zeg.. Ik heb nu aardig witte en een wat duidelijker.. Maar ja, misschien krijg ik ook nog wel hele rare testen hoor.. Ik heb al meer van zulke gekke ovulatie testen voor bij zien komen, maar wat je er nou wijzer van moet worden, dat weet ik ook niet..! Hopelijk is er morgen iemand die dit leest en misschien iets weet.. Hoop het voor je..!! Kan me goed voorstellen dat je er zo ook wel zat van wordt.
Opgedroogd ziet de test van gisterenavond er hetzelfde uit als die van 2 dagen daarvoor... Zijn er nog meer meiden die hun licht erover willen laten schijnen? btw. mn ovu. testen zijn op, ik mag er toch vanuit gaan dat mn ei nu inmiddels is geweest?
ik denk dat de laatste positief is.. volgens mij is die net wat donkerder dan die andere lijntjes op de andere testen.. maar kan me vergissen.. wat denk je zelf?? wel lastig hoor zeker omdat hij al meerdere keren wat donker was... hopelijk heb je goed geklust
Ik zie er wel 3 waarvan ik denk dat zou hem kunnen zijn. Maar vind de laatste dan toch nog net een tikkie donkerder.
Jammer dat je geen testen meer hebt. Bij mij wordt de teststreep vaak donkerder dan de controlestreep en dan is er geen twijfel mogelijk (ik gebruik dezelfde testen). Zou best kunnen dan je vanmiddag een knaltest zou hebben.
Ja, beetje balen dat ze op zijn... Heb alweer besteld, maar komen morgen pas aan natuurlijk! Ik heb al 3x gehad dat de testlijn donkerder was dan de controlelijn, maar er zit dus iedere keer een paar dagen tussen Die ik gisterenavond heb gedaan om 6 uur ziet er nu ingedroogd hetzelfde uit als die van de 9e... Naja, we klussen gewoon maar gezellig door, jammer dat ik blijkbaar veel LH in mn urine heb zitten waardoor de streepjes zo donker blijven dat je haast geen verschil ziet!!! Thanx ladies!!!
Het is wel gek inderdaad. Ben je bezig voor je eerste? Volgens mij hebben meiden met PCO altijd een wat hoger LH gehalte. Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn, maar dat kan een oorzaak zijn.
Ja, we zijn idd bezig voor onze eerste... Manlief heeft al een zoontje, maar we willen ook graag samen een kindje! Gezien mn eerste (enorm lange) cyclus dacht de huisarts ook aan pco, maar heb inmiddels al inwendige echo en bloedonderzoek gehad en daaruit bleek dat alles 'normaal' was... Maar goed, volgende cyclus maar beginnen met tempen, misschien geeft dat meer duidelijkheid!
@ graatje, Ik gebruik deze ook en bij mij zijn ze ook niet altijd even duidelijk. Dus als ik twijfel (als ze ongeveer even donker zijn) doe ik er eentje van clearblue achteraan. Die is toch wel duidelijker smiley of niet, dus hoef ik niet zo te turen!
Laat ze anders eens zien aan de arts, ze geeft jouw deze tip. Misschien weet zij/hij hier ook iets mee? Want hier kun je niet veel mee denk ik... Of idd erbij tempen?! dan weet je het achteraf...
Hoi Graatje, mijn 1e cyclus na de pil was 121 dagen.... ook best wel lang. Daarna dus wel ongesteld geworden. Nu al vanaf dag 11 aan de ovu testen..... elke dag een heel licht streepje, sommige dagen geen streepje, maar nu, dag 22, een donkerdere streep. Morgen hopelijk weer donkerder en vanavond dus klussen. Ik zou gewoon nog even doortesten hoor, als je ze weer in huis hebt!! Heel veel succes!!