help.. iemand advies?

Discussion in 'De lounge' started by bar, Oct 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik werk dus bij de mcdonalds sinds een paar weken en heb het er best wel naar mijn zin. we hebben daar 4 managers, een filiaalmanager en een supervisor. Nu kwam ik net op mijn werk aan, moest om 10 uur beginnen en ik zei even wat tegen een collega die vroeg hoe het ging met me enzo. Dus ik wilde naar boven lopen om me spullen in men kluis te doen enzo komt ineens de supervisor van achter lopen en begint tegen me collega te praten. Ik wil doorlopen en zegt hij ineens, barbara ik wil dat je voortaan goedemorgen tegen me zegt alsjeblieft. ik zeg ja tuurlijk, goedemorgen. dank je wel zegt ie. En ik loop boven en de manager komt achter me aan. Zegt ze ik moest je zeggen dat je naar huis moet. je krijgt een vrije dag. Ik zeg alleen omdat ik geen goede morgen zeg?.. Meer zei ze even niet. Dus ik pak me spullen weer en loop naar beneden. hij was inmiddels weg.. toen zei ze tegen me hoe hij het zei. en hij zei, ik hou niet van dat soort meisjes die niks zeggen, stuur der maar weg. Dus nu zit ik thuis met een vrije dag..
    Vinden jullie dit nou niet achtelijk? Hoe moet ik nou met die vent omgaan? want hij is echt onuitstaanbaar. en 1 van de managers is zijn vriendin en dat is ook echt een :evil: :evil: mens.. verder is iedereen onwij aardig, behalve hun 2...
    hoe moet ik hier nou mee omgaan? De filiaalmanager die heeft mij aangenomen enzo.. wist niet eens van de supervisor af..
    :( :confused: :cry:

2. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja hoe moet je hier mee omgaan!
    Geen idee maar kinderachtig is het wel!
    ennuhu zomaar weg sturen en een vrijdag laten opnemen is wel erg belachelijk! Ik zou dit ook even aangeven! Maar goed het gaat wel om je baantje.... poeh zeg moeilijk!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,274
    6,802
    113
    Ze weten neem ik aan dat je zwanger bent? Ik zie misschien spoken hoor, maar kijk uit dat je niet straks wordt ontslagen. Ik heb nu het idee( misschien heb ik het helemaal verkeerd) dat hij aan het zoeken is om je te kunnen ontslaan.

Dus, nu voortaan precies doen wat meneer leuk vindt. Ik denk namelijk dat hij een spelletje aan het spelen is.

Maar goed, misschien was hij ook gewoon chagi en moest jij het bezuren.

4. Niet meer actief

Zooooooo zeg, wat een houding heeft die vent!
    Ik zou het ook niet pikken!

Je naar huis sturen omdat je geen goedemorgen zegt?...
    Belachelijk!

Liefs Nies

5. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    ik werk er net een paar weken en ze wisten voor ze me aannamen dat ik zwanger ben. Of de supervisordat ook weet weet ik niet. Hij is er gelukkig niet zo vaak maar toch. Het komt echt niet leuk aan dat ie zo doet. Ik doe mijn werk hartstikke goed.. Ik zal voortaal heel lief goedemorgen zeggen tegen hem.. Misschien werkt dat ook mee.. Maar pff.. met zijn vriendin werk ik ook nog 3 keer in de week ofzo.. die is bijna net zo erg..

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

@bosi333

nou daar dacht ik dus ook aan. hij hoopt waarschijnlijk dat je stampij gaat lopen maken en dan kan hij je ontslaan. Als jij zeker weet snel weer een andere baan te kunnen vinden zou ik aan de bel trekken bij de hoogste baas. desnoods bij een bond of iets dergelijjks. ik zou dit niet over mijn kant laten gaan.

m,aarja als je niet snel een baan kunt vinden zou ik doen wat bosi zegt, hou je kalm en hou je in. totdat...... je je kan laten horen.

sterkte meid met die eikel

7. Niet meer actief

Denk je ook wel een beetje om jezelf Bar?.... Ik kan me voorstellen dat als je in zo'n sfeer werkt je gaat stressen, en dat is het ook niet waard hoor!

8. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ik was er persoonlijk niet mee akkoord gegaan, maar nu ben ik denk ik ook wel een eigenwijze donder die erg moeite heeft met dat soort mensen. Ik had iig contact opgenomen met zijn baas en dit aangekaart, het is niet normaal en belachelijk dat het jou nu een vrije dag kost omdat meneer een ochtend humeur heeft of de pik op je heeft. Als mij het was overkomen zou ik het iig niet hierbij laten zitten, maar ja het risico bestaat wel dat het daarmee escaleert en de vraag is hoe hard je het geld van dit baantje nodig hebt. Ontslaan om zoiets mogen ze je niet, maar ik denk dat je nog in je proeftijd zit? En dan zou het voor hun wel een reden kunnen zijn om het niet te verlengen, werkgevers houden vaak niet zo van werknemers die voor zichzelf op komen. Moeilijk dilemma dus, maar je hebt wel kans dat dit niet de laatste keer zal zijn als je het niet aankaart.

9. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    ja ik baal der echt heel erg van.. Ik vind het zo belachelijk wat hij doet.. Nee een baan vinden is erg moeilijk zeker nu ik zwanger ben. Ik was al blij dat ze me daar aangenomen hadden terwijl ze wisten dat ik zwanger was..

10. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    @Nies

ja ik enk ook wel om mezelf hoor. Maar we hebben het geld echt nodig en ik kan niet zo snel een ander baantje vinden..

11. Chelsea

Chelsea Bekend lid

Aug 6, 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Tsssjee wat een p@@rdenlul zeg. :evil:
    Kan je misschien de bond bellen ofzo?
    Dat kan die vent echt niet maken.

12. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ja dan word het moeilijk, dan idd maar hem elke ochtend goedemorgen zeggen en hopen dat hij niet weer wat anders verzint. Want als hij je om zoiets stoms al naar huis stuurt. Hem zakelijk behandelen en de eer aan jezelf houden. In ieder geval proberen om je niet te druk te maken, dat is hij dus echt niet waard. Succes!

13. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    tss wat een **kel! ik zou em dus gewoon negeren voortaan he! suc6 meid! ennuh toch wel lekker zo een dagje vrij!

14. Niet meer actief

Maar wat ik me afvraag....
    Waarom zei je geen goedemorgen?

15. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    ja ik moet zeggen een dagje vrij is niet zo erg.. maar de manier waarop. Als een manager nou ha gezegt om 1 uur ofzo ga maar naar hus want het is stil, dan had ik dat een stuk beter gevonden dan hoe het nu gaat..
    Ik voel me er echt klote om hoor..

16. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Ik was in gesprek met mijn collega en had hem nog niet eens gezien. Dus ik wilde weg lopen en toen hoorde ik hem gaan praten met die collega van me. en toen riep hij het me na..

17. loesjes

loesjes Actief lid

Jul 29, 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Klinkt misschien raar, maar geniet van je vrije dag. Probeer er om te lachen, deze supervisor is ws een zielig mannetjes dat probeert op autoritaire wijze zijn personeel onder zijn duim te krijgen. Lach erom.....zeg hem voortaan op een lieve manier goededag en blijf erbij lachen. laat je niet klein maken door dit soort ei..ls.
    Ws heeft hij thuis niets te vertellen.....en ze kunnen je niet zomaar ontslaan echt niet.

Laat je kindje voelen dat het een sterke mamma heeft, dat maakt hem/haar vast trots

18. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    @Loesjes: dat vind ik heel goed gezegd! Ben ik het helemaal mee eens. Je moet echt boven dat soort mensen staan. Je hebt hem er veel meer mee als je em vanaf nu heel vriendelijk gedag zegt (ook al meen je er niks van). Op die manier heeft ie geen grip op je en dat is veel beter.

19. mae

mae Actief lid

Sep 12, 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    tjee wat raar zeg dat hij je zo naar huis stuurde, kost je nu ook nog eens een vrije dag dus.

Verder om eerlijk te zijn als iemand op zn werk aan komt is even goedendag zeggen wel zo leuk, maar kan natuurlijk wezen in dit geval dat je hem niet zag ofzo geen idee hoe dat zo kwam:)
    Zijn gedrag verder is niet normaal hoor, dat zou ik zeker aan gaan kaarten, maar pas er wel voor op van hoe je iets doet aangezien je zwanger bent en hij mischien inderdaad iets zoekt om je te kunnen ontslaan.

succes ermee

20. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Kijk uit dat ze je niet in je proeftijd ontslaan, dan mag het namelijk zonder geldige reden. Ik zou gewoon de komende twee weken proberen ze te vriend te houden, tot je proeftijd voorbij is. Wel lullig dat ze je zo behandelen, maar als je er nu wat aan probeert te doen, heb je kan dat ze je zonder opgaaf van reden ontslaan.

Share This Page