Da`s handig! Fenneke haar vaste knuffel heb ik gekregen van de adviseur van de RVS toen ze pas geboren was,dus als hij kwijt is maar even de RVS bellen...
Dit is zeker wel een handige site! Denk niet dat ik er zo snel gebruik van zal maken, want Elena heeft geen favoriete knuffel. Maar om "de ellende" voor te zijn heb ik het muisje die ze had gekregen bij de geboortekaartjes maar weggehaald en een Nijntje knuffeldoek in haar bedje gelegd. Die lijkt me toch makkelijker te krijgen dan dat muisje.
Ik heb er voor de zekerheid ook 2 in huis. Want het huis is te klein als we hem niet kunnen vinden! Maar absoluut een handige site.
Grappige site, zeg. Tja favoriete knuffels kwijtraken, ik weet er helaas alles van. In de eerste twee jaar heeft m'n dochter er drie 'verloren'. Vraag me niet hoe . Gelukkig hadden ze de knuffel nog in de winkel, maar niet meer 'zonder' zo'n vierkant rammelding erin. De vierde hebben we bijna zeven jaar geleden gekocht en ze heeft 'm nog steeds. Het is nog steeds haar favoriete knuffel (dochter is bijna tien ). Anekdote: De vierde knuffel waren we overigens ook bijna kwijt bij de douane op het vliegveld. Er zit dus zo'n klein vierkant rammelding in en men wilde de knuffel opensnijden om te kijken of er geen drugs in zat. Heb heel veel overredingskracht nodig gehad om de knuffel toch heel te laten en het niet van m'n dochter te laten afnemen. Weet zeker dat het een drama geweest was. Houd dan een kind maar stil en leg het maar eens uit. De knuffel heeft ze nog steeds, maar gaat tegenwoordig gewoon in de koffer als we met het vliegtuig gaan .
N knuffel van n kind opensnijden omdat hij rammelt? Wat dachten ze te vinden dan? Rammelcrack? Of Rinkelheroine? Wij hebben 4 ernies versleten hier. Gelukkig had mijn oudste een beanie bag ernie uitgekozen die ruimschoots overal verkocht werd en zelfs nu nog (na bijna 12 jaar) in de winkel ligt. Maar ik weet ook hoe erg n nachtje zonder knuffel kan zijn (als je je knuffel naar de eendjes gegooit hebt bvb ) Dus prima innitiatief zon site! Ga hem saven voor het geval ik weer een kindje heb met n favo knuffel over n tijdje (mn tweede heeft er nml nooit een gehad)
oh ik heb iemand die op zoek was naar een knuffel die ik nog nieuw in de kast heb liggen haha ik heb gelijk een mail gestuurd ! zou zelf ook helemaal happy zijn als iemand me kon helpen ! leuk om iemand eens te kunnen helpen
Thanx voor deze site, dochter is net een paar week geleden haar favo beer kwijt geraakt bij mn ouders in het dorp. Na een week zoeken had mn moeder nog 1 hoop, de markt, ze heeft alle marktkoopmensen afgevraagd en bij de laatste kraam was het raak, die held had haar beer maar bewaard want zo zei hij: ik heb mn eigen beer van vroeger ook nog en weet dat het belangrijk kan zijn voor een kind.....Zo lief! Mn moeder zat bijna huilend van blijdschap aan de telefoon toen ze me het goede nieuws doorbelde...Al hebben mijn moeder en ik het beest meer gemist als dochterlief, toen ze em eenmaal terughad liet ze 'em niet meer los.... Had ook graag een tweede beer voor haar erbij gehad voor als ie weer eens wegraakt, alleen ik heb 2 zeehondjes, 2 winnie depooh's en juist het robijntje beertje die niet meer op voorraad zijn kiest onze lady uit om als favo beer te functioneren.....Waarmee ik maar even wil zeggen dat je het dus niet kan sturen, je kindje zoekt zelf uit wie favo is..... Maar ik zet deze site bij de favorieten, voor het geval dat....
meiden een tip om op de favo knufel een label te strijken met naam en mobiele nummer. bv van http://www.goed-gemerkt.com/index.asp supper handig en als ze hem dan vinden dan kunnen ze je bellen
een geweldige site inderdaad. wij hebben hier ook een reserve knuf gekocht voor Dylano. Helaas is ons manneke zo'n eigenwijsje dat hij GEEn genoegen neemt met een reserve winnie. zelfs als ze alle3 tegelijk gewassen worden weet meneer de goede winnie er uit te halen en er zit toch echt minimaal tot geen verschil in. dus soms werkt het niet een reserve knuf.
daarom ben ik nu al om en om aan het afwisselen. de kleine van mijn nicht heeft toevallig ook een1 gevolg winnie en mijn nicht mag hem nieteens wassen -----> pikzwarte stinkende winnie! YUK!
Nou dan maar een krijsen en jankend kind.maar dat ding gaat in de was. want anders zitten ze gewoon met schimmel te knufelen. ihhhhhhhh
ik mag gelukkig de winnie wel wassen. altans dylano doet m in de was dan, maar dat heeft in het begin ook wel veel moeite gekost, tot ik zei dat dylano ook gewassen moet worden dus winnie ook. en toen mocht hij hem zelf in de wasmachine stoppen en op t knopje drukken. geweldig dat ie dat vindt en dus elke keer weer een schone winnie
tot nu toe is tim alleen bezig met doeken en hoop dat dit zo blijft ! haha dat had ik vroegen nl zelf ook en van die hydrofiele dingen heb ik er wel 100 !