oh ja wat later bleek.. is misschien wel leuk.. was dat we zo'n 6 jaar schuin tegeover elkaar gewoont hebben.. (onze ouders dus nog steeds) samen onder tafeltennis gezeten hebben. en hij nog met mijn zusje ook nog.. en we hebben 1 jaar op dezelfde school gezeten... had hem noooooi daar gezien haha..
ik kende mijn man een paar weken, na een half jaar woonde we samen en inmiddels al weer bijna 10 jaar bij elkaar.
Ik kende mijn man vier maanden voordat we iets kregen. Na een jaar zijn we gaan samenwonen en toen we 6,5 samen waren zijn we getrouwd. We zijn nu alweer twee jaar getrouwd.
Ik ken hem al 11 jaar, beste vriend van de vriend van mijn beste vriendin. Na een paar jaar om elkaar heen draaien (we gingen altijd met een groep vrienden op vakantie en dan waren we wel een tijdelijk setje..), nu sinds bijna 7 jaar een vaste relatie. Dochter van bijna 1,5 en sinds 7 mei 2010 getrouwd. Vond hem toen ik hem ontmoette een loser, die alleen maar wilde blowen en bier drinken....is goed gekomen hoor, haha!
hier was eerste ontmoeting toen ik 14 was met een oud en nieuw ik was met me broer mee met zijn vrienden. lang niet gezien toen in 98 op een houseparty de hele nacht samen op getrokken en uitendelijk gezoend toen weer 2 jaar neit gezien en met kerst 99 in dancing weer samen opgetrokken ed hihi heb het toen zelf beetje warm gehouden hem af en toe gebeld ed en officieel kregne we toen wat april 2000. nu dus 10 jaar trug en we zijn ervan nu 7 jaar getrouwd en wonen 9 jaar samen. en hebben nu 2 kids een van 4,5 en een van bijna 1.
uhh 2 dagen.... na 6 mnd samen wonen.. na 1jr zwanger... 2 jr getrouwd.. 3,5 jaar weer zwanger en nog steeds dol gelukkig
Leren kennen op zijn werk, ik kwam daar als uitzendkracht binnen. Was vrijwel meteen raak, na eén week hadden we ons eerste afspraakje en sindsdien is het eigenlijk 'aan' Na tien maanden gingen we samen wonen, maand daarna was ik zwanger. Nu zijn we iets meer dan 2.5 jaar, koophuis, baby en hond verder.
Wij wisten een jaar of 2 elkaars naam, maar kende elkaar nauwelijks, zijn een avond wezen stappen, na 3 dagen verkering gekregen. Nu bijna 11 jaar samen. we wonen nu 7 jaar samen en hebben een dochter en de 2e spruit is onderweg.
ik had hem 3of 4 keer gezien altijd met anderen om ons heen. Toen een tijd niet. En toen ineens toen we allebei alleen liepen en toen afgesproken. Ik was 15 en hij 18. En nu al bijna 13 jaar samen.....
Ik kende mijn man ook 1 week toen we echt wat kregen. Zijn 7 jaar later getrouwd en 10 maanden later kwam onze dochter. Zijn nu al weer ruim 9 jaar samen.
Tien jaar geleden voor het eerst gezien. Daarna een tijd niet meer. Toen weer wel regelmatig, maar er was nog niets aan de hand. Toen was er wel iets, maar ik dacht dat het alleen van mijn kant kwam en onbereikbaar was. Een van de redenen was dat ie ruim 20 jaar ouder was. Toen weer een poos niet gezien of gesproken en toen ineens ging het heel snel. Nu al ruim een jaar samen... zijn meteen gaan samenwonen omdat hij zijn huis uitgezet is toen hij het eerlijk tegen zijn ex-vrouw vertelde.
Oh, geeft niet hoor. Viel me alleen op. Maar maakt ook niet veel uit, want alle oude topics die worden vanzelf gesloten als er niet meer in gereageerd wordt... Sja, dan krijg je dit...
vroeger had ik echt een gruwelijke (echt hoor) hekel aan hem Type: Joggingbroek, lange haren en echt een beetje een deurmat. ik: gemeen, krengetje, krullen, wild. Ik vond hem zo raar,en deed ook wel stoer bij vrienden. Dus, ik rende hem altijd achterna en gaf hem dan een tikkie (nee, niet hard) In 1993 heb ik zijn papierkar achter mijn huis verstopt Maar goed, toen ik ouder werd kreeg ik verkering met een vriend van hem. We hadden lekker een gezellig etentje, en wie stond er aan tafel te eten? juist... HIJ! Een jaar later was ik hotel de botel verliefd op hem, en waarop hij me niet echt zag staan. Het kneusje en de trut kwamen samen op 12 augustus 2003, in juli zijn we getrouwd. Oh ja.. het is goed gekomen haha. erg hoor.
ik werkte in de horeca...en zijn beste vriend tipte hem dat ik daar werkte ( kent toevallig mn vader)...dus het verhaal was.. "dochter van die en die werkt daar"... Sindsdien kwma ie daar altijd...kvond em altijd zooo geweldig..maar onbereikbaar...andersom bleek later ook... Toen heb ik maar es tegen die vriend van em gezegd dat ik hem zulke mooie ogen vond hebben...die gelijk gezegd tegen hem haha en toen is het gaan rollen...sindsdien 3 jaar verliefd en baby opkomst