Hoelang ken jij je partner al voordat jullie een relatie kregen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Engeltje1, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik kende mijn vriend 2 dagen voordat we een relatie kregen. We leerden elkaar kennen op vakantie en was van beide kanten liefde op het eerste gezicht. We hebben de eerste twee jaar 180 kilometer bij elkaar vandaan gewoond.Nu ruim 7 jaar later, wonen we al 4 jaar samen, hebben we een koopwoning en zijn we in verwachting van ons eerste kleintje :)

2. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    We kenden elkaar al wel een paar jaar van gezicht en naam en af en toe een kletspraatje, maar toen had ik een andere relatie. in 2002 op zomerkamp gegaan, waar hij ook bij was en ontdekt dat hij wel errug leuk was! (andere relatie was in 2001 uit gegaan)

Pas in januari 2003 kregen we na ellenlange kletsavonden met z'n tweetjes in de kroeg (zonder zoenen aan het eind, zó frustrerend! :D) echt iets met elkaar. We wonen nu iets van 5 jaar samen, sinds vorig jaar in een koophuis. Zijn niet van plan ooit te trouwen en hopen heel erg dat het deze ronde raak is voor een eerste beeb! :)

3. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    een dikke 3 maand.

4. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    1 dag :D. We hadden een double date (voor ons een blind date) en zijn meteen zwaar verliefd geworden! :)

5. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

ik kende mn vriend 4 maanden voordat we een relatie kregen, nu hebben we al bijna 4 jaar een relatie, eerst wilde ik wegrennen bij de eerste ontmoetting omdat ik tot over mn oren verliefd was, en bang was dat hij me niet wilde:p
    Maar ik bleef dapper staan, en nja.. t was liefde op t eerste gezicht voor ons beide:$ Als ik aan die dag terug denk, lijkt het de dag van gisteren wel:$

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hier ook na een paar dagen,

het was liefde op het 1ste gezicht.
    ik had hem nog nooit gezien,terwijl we allebei in hetzelfde kleine dorpje woonden:D

na een x gezoend te hebben vroeg ik verkering:D alleen hij dacht dat we al verkering hadden:D
    ik was 15 en hij 18

nu 9 jaar later nog steeds gelukkig, huisje, getrouwd,2 kids,huisdieren enzz..

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Mijn man en ik kenden elkaar voor dat we wat kregen al een jaar of 2 en zijn elkaar uit het oog verloren kregen 4 jaar geleden weer contact.
    Hij is namelijk een ex van mijn zusje.
    Toen wij wat kregen was het al een jaar of 5 uit met mijn zusje.
    Rare situatie, maar geen spijt van gehad.
    In September 2006 zijn we bij elkaar gekomen.
    April 2007 zijn we gaan samenwonen en in september 2008 zijn we getrouwd.

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    is het geen rare situatie voor jou man en jou zus ( en jou natuurlijk):D
    hihi lijkt me best raar!:D

9. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij kenden elkaar een jaar of 2,5. Gingen regelmatig samen stappen met wederzijdse vrienden, maar hadden verder ieder onze eigen 'relaties'. De vriendschap ging op een gegeven moment steeds dieper, en toen sloeg de vonk over.
    Inmiddels zijn we al bijna 10 (!) jaar bij elkaar, wonen we ruim 6 jaar samen en hebben we een prachtige dochter van anderhalf!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik had mijn man 5 keer gezien toen het "aan" ging, haha :D We zijn nu 15 jaar verder waarvan 3 jaar getrouwd en hebben 2 prachtige meiden!! ;)

11. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik leerde mijn man kennen in de kroeg op zaterdagavond. De dag erna is ie bij mij thuis op bezoek gekomen en eigenlijk nooit meer weggegaan :)
    We zagen elkaar bijna elke dag en na een korte periode moest ik mijn huisje verlaten omdat het verkocht werd. Toen ben ik ingetrokken bij hem en sinds die tijd wonen we samen....nu getrouwd en kindje op komst :D

12. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik ken mijn vriend zo'n 10 jaar voordat we een realtie kregen. "vroeger" hingen we altijd met een groepje buiten en daar was hij ook bij, hij had toendertijd verkering met een vriendin van mij:p. 3 jaar geleden kwam ik hem weer tegen in de kroeg en sindsdien zagen wij elkaar elke dag en zijn we na een jaar samen gaan wonen:)

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat cute en romantisch!!

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik kende mn hubje ongeveer een half jaar toen we een relatie kregen. Ik vond hem vanaf het eerste gesprek al helemaal leuk, maar hij zat toen nog met z'n hoofd bij een ander meisje. Een paar maanden later was hij ineens totaal klaar met haar, en toen ging het ineens heel snel en verraste hij mij! Ruim 2 jaar later zijn we getrouwd, en nu weer 3,5 jaar later worden we bijna papa&mama...:)

15. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Mooi hé! ;) Het blijft soms onwerkelijk klinken, maar zo is het echt gegaan! En..... het is geen garantie dat we maar altijd lief zijn tegen elkaar, want het kan soms ook behoorlijk knallen! :p

16. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ong een maand nadat wel elkaar leerde kennen gaven we aan elkaar toe dat we elkaar wel meer dan gewoon aardig vonden...

we zijn nu bijna 10 jaar samen als stel en binnekort 4 jaar getrouwd.

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    In het begin hebben mijn zus en ik geen contact meer gehad daarom, want zij vond het niet kunnen.
    Maar nu gaat het allemaal goed.
    Soms halen ze nog herinneringen op en kunnen ze er om lachen en ik ook:D

18. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Wij kende elkaar maar een paar dagen toen we 13 en 14 waren, hij vroeg me buiten voor mijn huis verkering en heb hem later toen ik binnen was uit het raam een briefje gegooid met het antwoord ja :)
    Toen we beide genoeg hadden van het heen en weer peddelen tussen beide ouders zijn we toen we 23 waren gaan samenwonen nou zijn we al weer 10 jaar verder en zijn we na 18 jaar samen te zijn nu net 3 weken getrouwd:)

groetjes saskia

19. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik was op stap geweest naar zak in duitsland en een vriendin van mij zou daar een vriend treffen die ook weer een vriend bij zich had (mijn vriend) dag later heeft hij mij opgezocht via internet en 3 dagen later zijn we gaan daten 1.5 week later hadden we een relatie en naar 14-04-2009 bij elkaar gekomen 17-06-2009 is hij bij mn moeder en mij in komen wonen omdat hij toch elke dag bij mij was en maar 1 keer in de week 1 uurtje naar huis ging en 24-08-2010 ons huis gekregen en gaan samen wonen dus allemaal heel snel maar heb geen greintje spijt

20. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik ken mijn man zolang we verkering hebben. Hij vroeg mij om een vuurtje in de kroeg, we raakten aan de praat en ik ben met hem mee gegaan en eigenlijk nooit meer weg gegaan! Ik wist gelijk; dit wordt de vader van mijn kinderen en mijn grote liefde! En zo is het ook gegaan, bijna 8 jaar samen nu, 4 jaar getrouwd en twee mooie meiden en nog steeds mijn grote liefde :D

Deel Deze Pagina