Hoelang ken jij je partner al voordat jullie een relatie kregen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Engeltje1, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    1,5 maand
    2007 elkaar tegengekomen op een feestje. 1 maand later elkaar tegengekomen op een ander feestje (waar nog 30.000 man rond loopt dus dat is best bijzonder) een week later kregen we iets en nog een week later woonden we samen. En nu al bijna 2 jaar bezig voor een wondertje.

2. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    1 dag.

Het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht:D
    6 weken later woonden we samen, en ben nog altijd heel erg gelukkig met hem.

In september zijn we 2 jaar samen en we verwachten in december ons eerste kindje ;)

3. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Uhmm..Dezelfde dag hadden we al een relatie :) Maar wel vantevoren veel gebeld en gechat. (We kennen elkaar van internet) De eerste keer dat we elkaar zagen hebben we meteen gekust. Het regende keihard die hele dag,we gingen wandelen,onder een boom hebben we elkaar 2 seconden gekust,ik dronken van wat Amaretto.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik kende hem 2weken.
    had hem in een discotheek ontmoet en daarna al veel gebelt met elkaar.
    een vriendin van mij ging trouwen en toen zij haar man dat ik hem ook moest uitnodigen.
    ik dacht nog dat ie nooit zou komen, maar hij wilde wel komen en op de bruiloft van die vriendin is het eigenlijk begonnen.
    na die tijd onafscheidelijk gebleven en eerst iedere avond bellen en een jaar later woonde ik bij zn ouders in omdat ik hier al werk had en ik anders iedere dag 3uur aan het reizen was voor mn werk.
    weer een half jaar later kregen we ons huis en we wonen nu bijna 4jaar in ons huis en we zijn 2.5 jaar getrouwd.

liefs doris

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Mn mannetje en ik zijn gekoppeld ;) haha, nooit gedacht dat het zou gaan werken, maar een vriendin zei tegen me dat ze een collega had dat precies mijn type was, of ze mijn telefoonnummer mocht geven..
    ik ben daar nooit zo van, dan ben ik aan het smsen met iemand die ik nog nooit gezien had, dus ik zei nee, maar neem hem vijdag maar mee naar de kroeg (we hadden af gesproken dat we daar die vrijdag wat zouden gaan drinken)

Dat deed ze en we zijn de hele avond niet meer opgehouden met kletsen.. toen hebben we nummers uit gewisseld en een date afgesproken :D
    na een half jaar daten (we kwamen beide net uit relaties die niet heel leuk geeindigd waren, dus wouden we niet te hard van stapel lopen) hebben we besloten dat we elkaar zo leuk vonden dat we voor de volle 100% voor elkaar wouden gaan..

Dat deden we en na twee en een half jaar samen hebben we een huis gekocht, en afgelopen april is ons eerste kleine hummeltje geboren.. we zijn nu vier en een half jaar samen :)

Deel Deze Pagina