Hoelang kon jij nog borstvoeding geven met maar 1 voeding per dag?

Discussion in 'Borstvoeding' started by sarah28, Feb 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Dat lijkt mij ook. Mijn dochter (net 1) is echt niet tevreden met alleen de borst 's ochtends. Ze eet met gemak 2 boterhammen op, nadat ze kort daarvoor uitgebreid heeft gedronken.

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik geef al meer dan een jaar maar 1 voeding per dag meer, en soms vraagt Meneer zelfs een hele dag niet (en andere dagen dan weer 's morgens en 's avonds). Tot nu toe gaat dat prima, maar Zijn hammies zijn nu wel geteld. Over 2 weken ong. stop ik.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hier ook ontbijt in bed hoor. Brood aten we halverwegede ochtend.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat is natuurlijk prima!
    En als je kind nou naar het kinderdagverblijf gaat (zoals hier 2 dagen in de week)? Dan moet het toch wat stevigs in de maag hebben, want anders moet het de ochtend door op borstvoeding en een portie fruit!

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Geven ze op het kinderdagverblijf toch gewoon halverwege de ochtend een cracker of boterham? Of je geeft op kinderdagverblijf-dagen thuis boterham, hoeft dan toch op andere dagen niet?

6. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Mijn zoontje word 1 en heeft nog 2 borstvoedingen :)

Om 7 uur en dan krijgt hij 9:00/9:30 Pap en om 00.00 word hij nog wakker om even wat te drinken :)

7. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    3,605
    1,913
    113
    Mijn zoontje krijg om 6:30 borstvoeding, slaapt dan vaak weer een uurtje, dan om 9 uur fruit en om 10:30 een fles. Hij heeft er voldoende aan hoor.

Als hij naar mijn ouders gaat, krijgt hij zijn fruit iets eerder.
    1.5 stuk fruit is net zo vullend als een boterham. En wie zegt dat borstvoeding niet vult?

Ieder zijn eigen keuze toch, we gaan hier elkaar toch niet wijs maken dat je je kind te weinig eten geeft??? Ieder kind is anders! Beetje vreemd hoe sommigen hier reageren...

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier ook altijd eerst borstvoeding in bed en een uurtje later de boterham. Ze heeft dan echt trek, ze is sowieso een broodliefhebster.

9. MommieD

MommieD Fanatiek lid

Nov 6, 2011
    1,496
    0
    0
    NULL
    020
    Hier ook nu al bijna een maand alleen in de ochtend. Daarna nog wel wat pap met fruit om zn ontbijt verder af te maken. De ene keer eet hij hier meer van dan de andere keer. Ben ook benieuwd hoe lang er genoeg borstvoeding blijft komen :).

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier gaat dat al ongeveer een half jaar heel goed :)

Share This Page