koemelkallergie?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door rebekka84, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Mijn zoontje krijgt nog borstvoeding, maar nu heeft hij met z'n verjaardag verse slagroom gehad en vanmorgen heeft manlief hem musli met (koe)melk gegeven.
    De nacht na die slagroom heeft hij veel gehuild, had een harde buik en veel dunne poep. Vandaag zat hij een paar uu na de musli met melk vol met rode bultjes en de poep kwam letterlijk uit zijn broekspijp gelopen. Zijn dunne ontlasting, bultjes, buikpijn symptomen van koemelkallergie of moet ik ergens anders aan denken? Bultjes zouden misschien ook van chloor kunnen zijn? We zijn vandaag namelijk gaan zwemmen. Buikpijn van de verjaardag kan dat ook van leverworst ? Zou het hem zelf nog niet geven, maar schoonmoeder gaf dit hoorde ik achteraf. Mijn zoontje heeft voor zover ik weet geen last van dingen die ik eet en eet al een hele tijd kaas, boter, smeerkaas en yoghurt.

2. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
  3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Als jij altijd kaas, boter, smeerkaas en yoghurt zonder problemen eet, lijkt het me sterk dat het KMA is....

Heeft hij verder ooit zuivel gehad?

4. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Ja, hij eet smeerkaas kaas, boter en yoghurt. Ik ha ad het niet duidelijk getyped. Lijkt echt alleen te reageren op melk.

5. Flubje

Flubje Niet meer actief

Misschien eerder Melksuiker allergie? Maar dan zou hij het ook van yoghurt moeten krijgen. Misschien gewoon een virusje?

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Het zou koemelkintolerantie kunnen zijn. Vaak zie je dat bewerkte/aangezuurde producten wel goed gaan maar pure koemelk niet.

Mijn oudste kreeg dunne (zure) poepluiers, veel buikpijn en op jongere leeftijd uitslag/eczeem.

Deel Deze Pagina