Wat zou jij doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happynienja, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    De afgelopen weken zit ik thuis vanwege voorweeen en harde buiken en amper nog kunnen lopen van de pijn.
    Nou dacht ik laatst als ik een rolstoel zou hebben kan ik iniedergeval weer naar buiten en naar de stad om zelf kleertjes te kopen voor ons kleintje (wel met hulp van m'n vriend), maar ik durfde het niet zo goed,bang voor reacties enz.
    Maar ik begin er nu wel serieus over na te denken want ik voel me opgesloten.
    En er zijn zoveel mensen die niet zonder kunnen.

Zouden jullie dit doen?

2. Que

Que Niet meer actief

Als jij je daar goed bij voelt zou ik het gewoon doen hoor!!! Even op zijn nederlands gezegt gewoon schijt hebben aan wat andere mensen er van vinden!! Als je daardoor weer naar buiten kunt moet je dan gewoon doen. Frisse lucht is goed voor de mens zeggen ze altijd ;)

Succes!!!

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Tuurlijk gewoon doen! Wat kan jou 't nou schelen wat een ander van je denkt!
    Als jij op die manier lekker naar buiten kunt en samen met je man lekker nog wat kan shoppen voor de kleine...heerlijk toch!

Gewoon bij de thuiszorg (heet dat zo?) een rolstoel halen!

x

4. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Gewoon doen hoor! Ik ben naar de 9 maandenbeurs geweest met rolstoel. Ivm bekkenproblemen kan ik niet lang lopen maar wilde toch wel graag heen. Het valt wel mee hoor met die blikken!

Succes!

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties :)
    Dinsdag maar eens kijken bij de thuiszorgwinkel.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zeker doen, dan kan je lekker naar buiten!! wat kan jou het schelen wat anderen vinden, jij voelt je anders opgesloten! lekker doen, en genieten van de laatste weekjes!

7. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Door mijn BI moet ik als ik langer ergens heen wil ook met een rolstoel omdat ik dat niet volhou met krukken. Soms kijken mensen wel raar, maar het valt wel mee hoor. Steeds binnen moeten zitten is erger als die paar blikken.

Bij de thuiszorg kun je een rolstoel een half jaar gratis lenen.

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Hoe zwaar is het trouwens rijden als ongetrainde?? M'n vriend heeft de buggy al te duwen dus kan mij dan niet ook nog duwen. Ik hoop niet dat het dan trekt in m'n buik als ik kracht zet.

9. Esma

Esma Bekend lid

Gewoon doen! Als je er over blijft piekeren, dan is dat ook niet goed.

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou dan idd gewoon lekker in een rolstoel gaan :D! En mochten mensen er iets van denken, laat ze maar lekker denken!

Overigens zou ik dus niet zelf die stoel gaan 'rollen', maar of de kleine op je schoot zetten zodat je man jullie samen in de rolstoel kan duwen. Of vragen of er iemand mee wil, dan 1 de kinderwagen duwen en 1 de rolstoel. Of iemand vragen op de kleine te passen en met alleen je man een middagje weg gaan.

Zelf de stoel gaan 'rollen' lijkt mij niet goed voor de harde buiken en weeen gezien de kracht die je moet zetten en de inspanning die je dus levert.

Succes in ieder geval!

Liefs, Hanneke!

Deel Deze Pagina