Enorm pijnlijke en vermoeide benen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door maartje84, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb sinds enkele weken ontzettend last van mn benen. Ondanks dat was ik wel weer begonnen met hardlopen. Inmiddels ben ik daar maar weer mee gestopt aangezien ik dan nog meer last krijg.

's Ochtends als ik op sta is het het ergst. Soms heb ik gewoon geen zin om op te staan, wetende dat ik dan weer amper op mn benen kan staan. Het doet dan gewoon pijn. Lopen is dan verrekte moeilijk.

Omdat ik vanwege mn schildklier en B12 problematiek bij een internist loop heb ik vorige week mijn bloed door hem ff opnieuw laten checken.

Mn schildklierwaarden zijn goed, mijn kalium en nog wat en ook ''algemeen bloedbeeld'' zijn geprikt. Al die waardes waren goed. Ik spuit trouwens 1 keer per week B12 (al een ruim jaar). Dat kan het dus niet zijn.
    Mijn internist weet niet waar mijn probleem vandaan komt. We hebben afgesproken dat we het nog ff aanzien tot aan mijn volgende controle. Zo uit mijn hoofd is die over 4 weken. Als het dan niet over is gaan we opnieuw dingen onderzoeken.

Ik vind het moeilijk dat ik nu 4 week geduld moet hebben.

Heeft iemand anders dit ook na de bevalling gekregen? Iemand een idee in wat voor hoek er gezocht moet worden? Ik vind het vreselijk frusterend dat we niet weten waar dit nare gevoel vandaan komt.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
  3. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Ik heb 5 dagen na mijn bevalling heel erg last van onrustige/ vermoeide onderbenen gekregen. Vreselijk gevoel.
    Mij werd geadviseerd deze te laten controleren op inwendige spataderen als dit gevoel zou blijven.

Deel Deze Pagina