Haaij meiden.. ik heb zojuist m,n clearblue ovu testen binnen gekregen.. Nu heb ik z,n verpakking met 20 teststaafjes. Nu staat er dat ik op dag 6 al moet beginnen met de ovu testen.. waarom al zo vroeg? Terwijl als ik de verpakking met 7 testen zou halen ik op dag 13 zou moeten beginnen? weet iemand van jullie hoe dit zit?
Dat hoeft niet hoor. Die verpakkingen zijn eigenlijk bedoelt voor vrouwen die hun eisprong normaal niet kunnen vinden binnen dag 13 en 20. Ze gaan dus nog steeds uit van een gewone cyclus en als je dan op cd6 begint is de kans groter om je ei te vinden in die komende 20 dagen. Hoe lang zijn jouw cycli meestal? Ik had op een gegeven moment wel door dat ik steeds rond dag 25 ovuleerde. Dus dan ging ik pas vanaf dag 20 testen. Ofals ik eerder vruchtbaar slijm tegen kwam. Nu ligt het even stil, want het werd me een beetje te duur die testen.
@babke: mijn cyclus is 30 max 31 dagen... afgelopen maand 2x per dag dipstick ovu test gedaan en geen ei gevonden.. baalde daar enorm van vandaar deze maand de digi testen.. en deze kan je ook gewoon met ochtend urine doen toch?
In dat geval zou ik 18 dagen voor dag dertig starten. Dus dag 12. De kans dat je lf langer is dan 18, zal wel nihil zijn, denk je ook niet? Ik test met ochtendurine inderdaad. Andere plasjes zijn voor mij niet zo handig. Tot nu toe gwoon de lh-piek kunnen vinden. Even iets anders, waar heb je de testen gekocht? Bij drogistplein zijn ze goedkoper (37,95) dan op de meeste sites en winkels waar ze 49,95- kosten.
ja daar heb ik ze ook inderdaad besteld..!! scheelt mij teveel. en drogisterijplein levert ook snel.. bedankt voor de tip.. dan starts ik gewoon op dag 12..
Hoi, ik heb ook de 20 testen van cb gekocht. Normaal heb ik een cyclus van 31 dagen, ben op dag 10 begonnen en gelijk positief..kan dus ook.