Ik ben op zoek naar een nieuw dekbed. Maat 240x220. Ik wil geen dons, hoewel het heerlijk aanvoelt vond ik het geluid niet fijn toen we laatst een donzen dekbed troffen tijdens een weekendje weg. We hebben nu synthetisch en dat bevalt prima dus daar blijf ik graag bij En we zoeken warmteklasse 2, ik wil geen 4 seizoenen dekbed. Nu zie ik bij Leen bakker diverse prijsklassen van het merk Cinderella en bij Beterbed hun eigen merk en Silvana. Ik wil er niet meer dan 150 euro voor uitgeven. Iemand tips?
Hier gewoon een van Ikea, die is prima! Ik heb wel een 4 seizoenen overigens. Ik vind het overtrek minstens zo belamgrijk haha, die heb ik alleen van Beddinghouse en dan flanel, heerlijk slapen vind ik dat, zo lekker zacht en warm!
Wij hebben de overtrekken van Leen Bakker, wil niets anders meer, Flanel vind ik vreselijk haha, zo zie je maar dat smaken verschillen
ik heb hem van Cinderella, die je af kunt ritsen. Zo wordt het dus een 4 seizoens. Wij hebben wel beiden een 1 pers, omdat we dan het 'gat" in het midden niet hebben en daardoor is het veel warmer vinden wij tenminste. Eerder wel een goedkopere gehad, die vonden wij te dun (was ook geen 4 seizoenen hoor) Toch maar geinvesteerd in 2 goede. En inderdaad nu flanellen overtrekken erop, ook dat maakt het heerlijk warm.