Ikea

Discussion in 'De lounge' started by Polletjepiek, Nov 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hallo,

Ik overweeg om bij Ikea te solliciteren, nu heb ik nog wel een paar vragen:
    Zijn er hier ook dames en/of heren die bij Ikea werken? Hoe bevalt dat? Heb je leuke collega's en is Ikea een goede werkgever met goede arbeidsvorwaarden?

Alvast bedankt

2. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Hoi,

Ik heb er zelf niet gewerkt maar mijn ex wel. Hij kreeg redelijk betaald en hij had zeker leuke collega's. Was in Delft weliswaar, ik weet niet waar jij wil solliciteren.
    Bovendien kregen ze altijd ERG leuke kerstpakketten...ik weet niet of dat nog steeds zo is. Een keer een i-pod met zo'n bijbehorende station. En een keer mochten ze een bepaalde tas gewoon volgooien met van alles uit IKEA en als het daar maar in pastte.

3. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    een vriendin van mij had er laatst gesolliciteerd en werd afgewezen want je hebt daar schijnbaar HBO nodig om spullen te verkopen?? erg vreemd hoor...

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    HBO bij ikea, vreemd hoor. Ik heb er niet gewerkt maar ik vind het een super winkel.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, als er veel aanbod is, kun je eisen stellen....

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Het gaat om een restaurantfunctie.

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik ken genoeg mensen die bij ikea werken.. en die hebben echt geen hbo hoor..

8. Within

Within Niet meer actief

Ik heb 2 weken bij IKEA gewerkt, voor uitzendbureau in het restaurant. Bedrijf zelf heeft goede voorwaarden en het is ook zeker leuk werk! Alleen trof ik het niet zo met mijn collega's dus heb ik ontslag genomen.

9. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou ze kreeg een brief waarin dat stond vermeld... verder heeft ze zat werkervaring en referenties... dus we vonden het allebei erg vreemd....;)

Share This Page