Hallo, Ik overweeg om bij Ikea te solliciteren, nu heb ik nog wel een paar vragen: Zijn er hier ook dames en/of heren die bij Ikea werken? Hoe bevalt dat? Heb je leuke collega's en is Ikea een goede werkgever met goede arbeidsvorwaarden? Alvast bedankt
Hoi, Ik heb er zelf niet gewerkt maar mijn ex wel. Hij kreeg redelijk betaald en hij had zeker leuke collega's. Was in Delft weliswaar, ik weet niet waar jij wil solliciteren. Bovendien kregen ze altijd ERG leuke kerstpakketten...ik weet niet of dat nog steeds zo is. Een keer een i-pod met zo'n bijbehorende station. En een keer mochten ze een bepaalde tas gewoon volgooien met van alles uit IKEA en als het daar maar in pastte.
een vriendin van mij had er laatst gesolliciteerd en werd afgewezen want je hebt daar schijnbaar HBO nodig om spullen te verkopen?? erg vreemd hoor...
Ik heb 2 weken bij IKEA gewerkt, voor uitzendbureau in het restaurant. Bedrijf zelf heeft goede voorwaarden en het is ook zeker leuk werk! Alleen trof ik het niet zo met mijn collega's dus heb ik ontslag genomen.
nou ze kreeg een brief waarin dat stond vermeld... verder heeft ze zat werkervaring en referenties... dus we vonden het allebei erg vreemd....