miskraam niet gemerkt of nooit zwanger geweest?

Discussie in 'Miskraam' gestart door assepoester15, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. assepoester15

3 jan 2008
    27
    0
    0
    Ik heb net een inwendige en daarna ook nog een uitwendige echo gehad, maar er was helemaal niks te zien.... Ik zou vandaag 9 weken zwanger zijn. De vk vindt het heel raar. Woensdagmiddag kan ik al bij de gynaecoloog terecht voor verder onderzoek.

Zou ik de miskraam niet hebben gemerkt? Volgens de vk kan je een miskraam niet missen, dan heb je erge buikpijn en vloei je. Ik had geen van beiden.

Of zou ik, ondanks alle zwangerschapskwalen die ik had, nooit zwanger zijn geweest? De test was een duidelijke streep!

Ik was erg onzeker, maar nu ben ik eigenlijk radeloos, het lijkt wel of ik schijnzwanger ben geweest terwijl ik een duidelijke positieve test had. :(

Ik lees graag jullie reacties. Thanx

x Astrid

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje...dat is wel een heel pijnlijk moment dan zeg...
    Denk je 9 wk zwanger te zijn...niks.

Misschien is het al heel vroeg fout gegaan? Maarja, dan krijg je meestal een iets hevigere menstruatie.

Ik hoop dat verder onderzoek duidelijkheid zal geven..dit moet wel een hele rare periode zijn ...

Sterkte!

Elmo

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nu ik dit lees denk ik:
    Dat was je mk ...

4. assepoester15

3 jan 2008
    27
    0
    0
    nou, volgens de vk kun je wel weten als je je miskraam krijgt, dan krijg je hele hevige buikpijn en heel veel bloedverlies. Ik had alleen een zeurderige buik en wat bloed bij het afvegen... Raar hoor.

Maar ik mag woensdagmiddag naar de gyn. Wacht even af wat die zegt en misschien dat hij wel iets ziet.

ik hou jullie op de hoogte

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik heb in het verleden ook een mk gehad en had ook geen erge buikpijnen. Er zijn dus uitzonderingen. Sterkte!

6. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hey,

Ik had een miskraam afgelopen maandag en ik had wel veel bloedverlies die dag...en qua krampen viel het wel mee...kon nog wel lopen en dergelijke...heb ook gewerkt tot 16.00 uur...verloor om 17.00 uur het vruchtzakje....vlak daarvoor deed het wel zeer!
    Het kan wel verschillen maar flink bloedverlies hoort er geloof ik wel bij!

Sterkte en succes! Ik hoop dat alles toch goed zit!

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik heb twee miskramen gehad bij de een ontzettendde buikpijnen en bij de tweede keer niks helemaal niks bloed verlies bijde keren nihiel de tweede keer heb ik echt gezocht naar een bloeddruppel had geen goed gevoel. en mijn gevoel zegt meer dan kwaaltjes want ik ben drie keer zwanger geweest drie zwangerschappen misselijk en de laaatste wel heel erg en drie gaat het niet goed. dus volgens mij is er een x aantal percentages wat hevig bloedverlies heeft en een x aantal die last hebben van echt buikpijn maar dan blijft er ook nog een deel over voor alle uitzonderingsgevallen lijkt wel.

in ieder geval sterkte en hopen op het beste liefs miriam

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik had alleen een dag hevige buikpijn en helder roord bloed, verder niks geen stolsels en zo verloren.

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    eerste keer heb ik helemaal niets van mijn mk gemerkt kwam er pas achter bij een termijnecho. Ik heb meer als 3 maanden het in mijn buik gehad en niet gebloed en geen buikpijn, dus die vk kan heel veel vertellen, maar bij iedereen gaat het anders. En de tweede keer heb ik 3 dagen buikpijn gehad en een week later begon ik pas met bloeden en toen was het nog niet zeker dat het mis was . De kans was 50/50 en uieindelijk was het mis en heeft mijn lichaam het binnen een week tijd zelf weer opgenomen en was het verdwenen.
    En schijnzwanger kun je alleen maar zijn als er daadwerkelijk niets op de echo te zien en je toch de zwangerschapsymptomen hebt. Want dit dachten we de tweede keer bij mij, aar op de eerste echo was daadwerkelijk toch wel vanalles te zien dus was het geen schijnzwangerschap ook al had mijn lichaam het binnen een week tijd opgenomen. En als je zwanger bent geweest, kun je dat zien, want elke zwangerschap laat een litteken achter in de baarmoeder. Dit zijn mijn ervaringen.

xxx joyce

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb twee miskramen gehad, een bij 16 weken en ook een leeg vruchtzakje ontdekt bij tien weken.

Bij mij kwamen ze geen van beiden spontaan op gang. Ik kwam er dus echt pas op de controles achter.

Bij beide moest ik een dag of 5 wachten voordat ik werd gecurreteerd, en totaal nergens last van , geen bloed te zien en geen kramp gehad.

Bij die van 16 weken heb ik trouwens weeopwekkers gehad om eerst de baarmoedermond open te kunnen maken, was te groot al voor een gewone curretage.

Ik schrijf het nu heel ´koel´op, maar geloof, het is nog steeds een pijn die ik dagelijks met me mee draag..

Ik wil alleen maar aangeven dat een miskraam niet spontaan hoeft te komen en je dus ook niets kan voelen..hooguit je zesde zintuig, dat waarschuwde mij wel trouwens..

11. assepoester15

3 jan 2008
    27
    0
    0

Helaas: niet meer zwanger!

Mijn lichaam heeft in een heel vroeg stadium het vruchtje zelf opgeruimd, daarom had ik nergens last van. Dat ik alle zwangerschapsverschijnselen had is heel normaal. De hormonen had ik 9 weken in mijn lijf. Dus ik ben (voor mijn gevoel) echt 9 weken zwanger geweest en vond het heerlijk.

Gelukkig is een echte zware miskraam mij bespaard gebleven, das tenminste een klein pleistertje op de grote wond.

We gaan ervoor en eens is het raak, dat weet ik zeker! Ik kan in ieder geval zwanger worden, dat is sowieso het geval!

liefs Astrid

Deel Deze Pagina