Hoelang leeft bewerkt (topkwaliteit) zaad bij IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sharonmenzo, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Zoveel verschillende en tegenstrijdige verhalen, wat is nu waar? Mijn man had 50 miljoen zwemmers en ik heb woensdag m'n IUI gehad.. Ik heb echter sterk het idee dat ik vanmorgen pas mijn eisprong heb gevoeld... :(

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Normale zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen. Ik meende gelezen te hebben dat bewerkt zaad minder lang mee gaat. Maar ik zou je geen getallen kunnen geven.

Heb je dan geen Pregnyl gehad om je eisprong op te wekken en zo je IUI precies goed te timen?

3. Sharonmenzo

Sharonmenzo Actief lid

10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Jawel, maar ik denk echt dat ik vanmorgen pas m'n eisprong gevoeld heb... Vreemd dat dit nergens terug te vinden. Zoveel verschillende berichten :( ja nou, is nu toch niets meer aan te doen

4. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Je zou kunnen vragen of ze dat kunnen testen in het ziekenhuis. Bij ons lag alles na 24 uur stil, waardoor wij alleen nog maar icsi konden doen.

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Mijn gynaecoloog zei de laatste x dat ze makkelijk 6 dgn konden overleven, dus wT nu waar is geen idee.

Deel Deze Pagina