Ik moet het even kwijt... Ik heb sinds gister zo'n last van m'n tepels :S als ik een bh aan heb valt t wel mee...maar zodra ik deze uit doe pff. Klinkt raar maar als ik m'n borsten voorzichtig vast hou wordt t ook minder.. Nog iemand hier last van?
heel herkenbaar hoort bij t ontpillen ik heb t de eerste 3 maanden ook gehad en niet alleen mijn tepels heel mijn borsten en dat vanaf me ei tot na me ongi zelf een pyama erover deed zeer,maar t gaat weg sterkte ermee
had ik ook last van, net of er stroom door mijn tepels liep, was een erg vervelend gevoel. maar is nu over gelukkig. ook heb ik een tijd gehad alsof ik mijn borstspieren continu aanspande, ze waren ook erg hard en gespannen.
Ik had dit rond mijn eisprong, errug handig was dat dus . Bij iedereen is het anders even je lichaam leren kennen meid dan weet je wat het betekend. Ik zie trouwens dat je uit gaat van een cyclus van 28 dagen, dit hoeft dus echt niet zo te zijn. Zeker niet de eerste ronde ! 28 dagen is meer uitzondering dan regel. Succes en veel plezier met zwanger worden.