Ben een beetje sip 17 maart een licht positieve test van de kruidvat. vandaag 2 van de action gedaan en die zijn bijna spierwit Ik moet volgens mijn cyclus pas zondag ongi worden. hebben die van de action meer hcg nodig? Allebei van de kruidvat waren dus licht positief binnen de 5 minuten. pffff nu maar mijn ongi afwachten is denk ik het beste. voel me best rot en de moed zakt me in de schoenen. over 3 a 4 dgn is mijn nod.
Action testen zijn zeer onbetrouwbaar! Ik denk dat je voorzichtig positief mag zijn! Maar wel heel voorzichtig, want het is ver voor NOD natuurlijk.. Ik duim voor je!!
Ik heb ook twee kruidvat testen gedaan,maar een streepje hoe licht ook is zwanger gefeliciteerd 👍😉
de action testen zie je geen streep op een foto en die van de kruidvat is helemaal vies geel doorgelopen Ik test nu nog aankomende zaterdag en hoop op een goed oplopende test. koop wel die van de kruidvat weer. daar heb ik meer vertrouwen in
groot gelijk je kan dan ook al wel een cb digital met indicator doen denk ik ik vind je kv streeo erg duidelijk in elk geval!
Ik vind m duidelijk hoor, zeker voor een paar dagen voor nod gefeliciteerd! De action zijn sowieso niet zo gevoelig als die van kv. En zou nu geen action meer doen maar een kv of inderdaad een cb wat sanne al zei, succes.
Ik vind hem erg duidelijk dus ik denk ook zwanger! je zit 3 a 4 dagen voor nod, action testen kunnen soms langer duren voordat ze positief aangeven of voordat ze oplopen
Hey meiden, ik ben nieuw op het forum en paar maanden aan het proberen voor ons 2de kindje. Ik heb 5 dagen geleden kleine bloeding gehad, paar dagen na vermoedelijke ovulatie. Ik heb een vroege test gebruikt, veel te vroeg natuurlijk, want NOD pas binnen week en er kan nog vanalles misgaan,... Ik weet dat allemaal wel, maar kon me niet bedwingen. Nu zou ik graag van jullie weten of ik de streepjes echt zie of me vanalles inbeeld. De bovenste test is van vorige zwangerschap (test op NOD) de 2 onderste van nu... groetjes, Dorien