4 dagen na menstruatie weer bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loesje86, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ha meiden,
    Ik ben net gestopt met de pil, de dag daarna gelijk mijn onttrekkingsbloeding gekregen die aanhield tot afgelopen dinsdag. 4 dagen geen bloedverlies gehad, maar ik ga net naar de wc en ik heb alweer bloedverlies, alleen nu erg bruin van kleur.
    Iemand enig idee wat dit kan zijn of zelf ook gehad?

2. Loesje86

3. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Ik had het niet direct na het stoppen met de pil maar wel Vorige maand (sinds oktober gestopt) Eerst helder rood, daarna bruinverlies (bij t afvegen) haha klinkt stom, maar zo was t wel.. Ik heb t maar als ongesteldheid gezien al had ik niet eens een inlegkruisje nodig of iets dergelijks. Het heeft overigens bij mij zo'n 2 dagen aangehouden.

4. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb dit altijd gehad tijdens het slikken van de pil. Oorzaak onbekend... Maar zou geen invloed moeten hebben op zwanger worden is mij verteld, hooguit is het alleen ongemakkelijk voor jezelf...
    Exact weten doe ik het niet... als je je toch zorgen maakt zou ik er misschien even naar laten kijken? Dan ben je echt gerust gesteld denk ik...

5. Loesje86

Dank jullie wel! Het is nu ook weer over, snap er niks van. Twas ook niet alleen bij t afvegen. Hoop maar dat het nu wegblijft en mn cyclus gewoon weer op gang komt.

6. Res

Res Lid

2 feb 2014
    28
    0
    0
    Het ontwennen van de anticonceptie misschien? Je lichaam moet een eigen ritme op gaan pakken en het kan dat het dan even van slag is ;)

7. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hoi Loesje!
    Ik moest nog aan je denken, want ik heb het van de week ook weer gehad... 4 dagen ongesteld, dan 1 of 2 dagen niks en dan weer bloed... Echt ook een tampon nodig zeg maar...
    Ik weet ook echt niet hoe het kan, maar denk dat het niet zoveel kwaad kan hoor... Hopelijk ben je snel zwanger!

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ontpillen. Heb het ook gehad in eerste cyclus na pilstop. Hormonen moeten gewoon even hun weg zoeken ;).

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik had dit de eerstw ronde ook na 4 dagen begon het weer en het duurde ook 4 dagen.
    de andere maanden gelukkig niet meer gehad.
    denk dat het ontpillen is

Deel Deze Pagina