Ik ben bevallen met 4 weken en 5 dagen. Ben de dag ervoor gestript, anders had het wel eens ingeleid kunnen worden.
toen ik pas geleden nog zwanger was hield ik me behoorlijk bezig hoelang het gemiddelt duurde bij iedereen. ik had gelezen dat 90% echt wel bevalt tot 10 dagen na de uitgerekende datum. ik helemaal aftellen die 10 dagen maar nee hoor geen baby. 4 dagen voor de bevalling besloten ze me te gaan inleiden omdat het vruchtwater op was. ik was zo blij ik had het echt gehad die laatste dagen en ik weet zeker dat die kleine echt niet meer uit zich zelf was gekomen. pin je er niet vast zoals ik had gedaan dat valt zo zwaar tegen als je over tijd gaat. volgende keer tel ik niet tot 40 weken maar 42 weken dan kan het alleen maar mee vallen!
Ik ben met 41 weken en 1 dag bevallen, dus 8 dagen over tijd gelopen! Wel al dagen allemaal 'onverklaarbare' buikpijn/krampen/krampjes en langzaam al wat onstluiting gekregen. Verder is het best vlot gegaan, om 5 uur naar het ziekenhuis gegaan en om 8.22 was Benthe er !