Hoi dames, Ik loop nu al 1,5 week rond met 1,5 cm ontsluiting. Tenminste mijn laatste afspraak bij de gyn was vorige week maandag en toen was het van 1 naar 1,5 gegaan dus het kan wel wat meer zijn. Ik moest maandag voor de zekerheid een nacht in het ziekenhuis blijven omdat ze dachten dat de beeb al die dag zou komen. Dinsdag ochtend was er geen verandering in mijn BM het tuutje was helemaal verdwenen en de ontsluiting was nog steeds 1,5 cm. Ik begin nu wel helemaal gek te worden van het wachten en vroeg me eigenlijk af hoelang het bij jullie heetf geduurd voordat alles echt op gang kwam..
4 weken geleden had ik 1 cm ontsluiting nu 2 vanaf afgelopen donderdag. Dinsdag terug ben erg benieuwd hoeveel het dan is
Hoe lang weet ik niet. Ik weet wel dat ik vier (!) dagen met weeen heb moeten doormaken...En tijdens die lange martelgang had ik telkens maar 1 cm....totdat ik naar het ZH moest en opwekkers kreeg. Toen ging het snel.
Ik heb vanaf week 32+3 met een verstreken baarmoedermond gelopen. Of ik ontsluiting heb gehad weet ik niet. Ik weet wel dat toen ik bevallen ben(36+3) een uur nadat mn vliezen gebroken waren 2 a 3 cm had. 1,5 uur later waren het er al 10 trouwens. Een vriendin van mij had met 40 weken1 cm ontsluiting en is uiteindelijk ingeleid met ruim 42 weken. Ik hoop voor je dat je kindje nog even blijft zitten. succes
Wordt dat standaard nagekeken tijdens de laatste controlles? Ik ben nl donderdag op controlle geweest, en ze hebben dit bij mij niet nagekeken. Gr Vera
hai, volgens mij niet maar ik liep volgens hun al rond in de eerste instantie met gebroken vliezen wat later niet zo bleke te zijn... En ik had gigantisch veel last van harde buiken en weeen, en die kunnen heel wat in gang zetten wat de ontsluiting betreft..