hallo meiden ik heb een vraagje. Hadden jullie veel, weinig of juist geen afscheiding voor nod toen jullie zwanger bleken te zijn ? Alvast bedankt voor jullie reacties liefs irisje
Ik heb nu meer afscheiding dan normaal. Soms verlies ik ineens een kloddertje afscheiding,net als dat je ongestelt bent zeg maar...
Ik had in het begin steeds dat ik d8 dat ik ongesteld was geworden omdat het zo "nat" was. Heel veel dus...
ik had ook veel meer afscheiding sinds een paar dagen voor mijn NOD. Het viel echt op! En ik bleek zwanger te zijn
Ik had (en heb) meer afscheiding dan normaal! Alleen had ik dat de maand ervoor ook, en toen betekende het dus niks
ja errug veel vergeleken bij normaal. Af en toe lijkt het net of ik in mijn broek gepiest heb. heel irri! En je voelt je ook niet echt schoon!
hoihoi meiden ik heb namelijk altijd veel afscheiding vanaf de eisprong maar deze ronde dus helemaal niets. het zal dus denk ik niet raak zijn deze maand bedankt voor het reageren, groetjes iris
Ik had in de periode tussen de eisprong en mijn NOD helemaal GEEN afscheiding en ik bleek zwanger. Normaal had ik altijd wel afscheiding. Irisje, er is dus nog hoop voor je.