mijn dochtertje van 2 weken heeft sinds vandaag dat de navel naar buiten toe komt. ik las dat dat niet erg is en dat het meestal vanzelf geneest voor het 3e jaar. het lijkt er ook niet op dat ze er last van heeft. ik bel maandag voor de zekerheid wel even het cb op. ik heb er zelf geen ervaring mee, en ken ook niemand die dat heeft. zijn hier mensen die dit kennen en ging het ook vanzelf weer over ?
Hier ook een navelbreukje. Maar het geneest goed, hij is nu 18 weken en er is bijna niets meer van te zien
Hier ook en 't is nog steeds heel duidelijk, vooral als ze huilt puilt hij echt uit. Maar zolang je het kan induwen zonder dat het pijn doet, is er niks aan de hand.
Mijn dochtertje had het ook en het ging vanzelf weer over toen ze sterkere buikspieren kreeg. Maar vooral wanneer ze huilen ziet het er heel naar uit.
Mijn zoontje heeft een behoorlijke navelbreuk gehad. De kinderarts heeft er naar gekeken en zei dat het meestal vanzelf weer bij trekt als de buikspieren meer gebruikt worden. Inmiddels heeft hij een prachtige navel en zie je er helemaal niks meer van.
Mijn zoontje heeft ook een navelbreukje. Zijn naveltje is nog steeds een bolletje, ik denk ook niet dat dat nog wegtrekt. Niet schrikken als hij steeds groter wordt hoor, dat gebeurde hier ook. CB zei dat het goed was zolang je hem soepel in kon duwen zonder pijn. Bij twijfel wel gewoon even naar laten kijken natuurlijk.
oke, bedankt voor de reacties, maar ik twijfel nu toch wel of het wel echt zo is, want vandaag is het lang zo opgezet niet als gisteren, er was wel wat troep uit gekomen vanacht, wat bruinig vocht, en nu is de bult bijna weg. misschien is het nog wat navelpus ofzo. ik laat er morgen maar even naar kijken.